niedziela, 9 lipca 2017

Jesteś bohaterem


Każdego dnia walczysz ze złem, które Cię otacza. Dookoła krąży fałsz, manipulacja, brak empatii. Pośród tych niegodziwych emocji musisz się odnaleźć. Starasz się żyć w zgodzie z innymi, nieść dobro. Mimo przeciwności losu mkniesz do przodu niczym strzała. Dotyka Cię zazdrość innych osób. Kolejna cecha podłości, którą spotykasz na swojej drodze. Nie załamujesz się. Z podniesioną głową, miłością do świata, powstajesz.
Wiesz dlaczego? bo Jesteś Bohaterem.


Tak, nie ważne jakiej jesteśmy płci czy pochodzenia. Każdy z nas jest super bohaterem. Na swoich barkach każdego dnia dźwigamy brzemienia. Często takie pod którymi upadami lecz powstajemy ze zdwojoną siłą i chęcią do walki. Bo prawdziwy bohater ma Twoją twarz. Jak słońce topi lód, tak dobroć usuwa nieporozumienia, nieufność, wrogość. 

67 komentarzy:

  1. Mega pozytywny post ;) Super zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uważam, że każdy z nas jest bohaterem ;) Bohaterem codzienności ;) Ale trzeba pamiętać, żeby być swoim bohaterem, ze swoimi super-mocami, i w żadnym wypadku nie próbować udawać innego super-bohatera i imitować jego zdolności ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację. Każdy z nas każdego dnia zmaga się z przeciwnościami losu - najważniejsze aby się nie poddawać i nie zniechęcać a przede wszystkim być sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W ciekawy sposób to ujęłaś :)
    Rzeczywiście tak też warto popatrzeć na każdego z nas :D

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I nie szukać swojego ideału/idola wśród innych, chcieć być jak ktoś, aż wreszcie zrozumieć, że sami dla siebie jesteśmy najlepszym ideałem. No bo co to w końcu znaczy, ten "idol"?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ujęłaś to wszystko bardzo ciekawie i na dodatek motywująco !
    https://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. i właśnie takie posty powinni czytać ludzie, którzy w siebie nie wierzą, w tym ja! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo pozytywne :D
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Bardzo spodobał mi się twój blog,obserwuję! Zapraszam do mnie może również ci się spodoba :)
    Mój blog <3

    Mój instagram<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Chociaż krótki, to bardzo pozytywny post :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. I'm following you now. Visiting you back! Thanks for your comment. Waiting for more content in the page.
    Greetings!
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Również jestem zdania, że każdy z nas jest małym bohaterem :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog] | [instagram]


    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie napisane i do tego takie pozytywne zdjęcia!

    https://mondayxmorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kazdy jest bohaterem wlasnego zycia i na swoj sposob kazdego dnia musi zwalczac zlo ktore go otacza! Przepiekne i mega pozytywne zdjecia! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia :) Każdy z nas jest bohaterem na swój własny sposób :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny post! Taki szczery, motywujący :)

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Niby pozytywny przekaz ma ten post, a jednak dużo w nim negatywów i czarnowidztwa. Świat nie jest taki zły jak piszesz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz śliczny uśmiech <3

    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację, każdy z nas jest swoim superbohaterem, walczymy z problemami, które napotykamy na swojej drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę bardzo motywujący post :) każdy ma w sobie coś z bohatera :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz, super spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny wpis podoba mi się taka forma definicji bohatera :) można dzięki temu podnieść się na duchu i lepiej poczuć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega pozytywny post! Aż dodałaś mi energii, by dalej "walczyć" z przeciwnościami losu :D.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ważne, żeby zawsze być wiernym sobie, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna ta spódniczka!! Cudny post :))
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mądry post! Dobrze jest wiedzieć , że w tym kraju żyją ludzie z takim spojrzeniem na życie i cała resztę ;)

    Czyżby fanka Pottera? :>
    Ja Pottera czytam co roku! Od... ok 10 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety życie to nie film i nie zawsze dobro wygrywa :( Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. mega optymistycznie - tak trzymać Przeurocze fotki :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. tak każdy z nas jest bohaterem ;* pięknie wyglądasz ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  30. Super napisane. :) Piękne zdjęcia, bije od nich pozytywna energia. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Szkoda, że nie zawsze to tak pięknie wygląda w rzeczywistości...

    OdpowiedzUsuń
  32. Każdy z nas jest bohaterem, śliczne zdjęcia <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Coś jak ta reklama, bądź bohaterem w swoim domu :D
    Super post :D buziaki

    Zapraszam do siebie :)
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. lovely .)
    NEW BLOG! PLEASE FOLLOW ME: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Aż mi się tak jakoś miło zrobiło po przeczytaniu :3

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale świetny post <3! bardzo pozytywny

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. masz rację ;) każdy z nas jest bohaterem ;) czasem po prostu zapominamy o tym :) bardzo ładne, pozytywne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. masz w 100% rację, każdy z nas jest bohaterem :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialny post <3 Wszyscy jesteśmy bohaterami, ale z drugiej strony powodujemy, że inni ludzie się nimi stają :)


    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia :) Bardzo pozytywna treść, która motywuje i skłania do refleksji.
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie że jestem mało skromna, ale wstęp a raczej pierwszy akapit czytałam w 100% o... sobie i swoim życiu. Pewnie wiele osób tak ma, że mimo czasami ogromnych przeciwności losu i nieżyczliwości osób dookoła, wspina się dalej do góry :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Niestety takie jest życie. Ze złem można walczyć, albo stanąć po jego stronie. Sama nie wiem co gorsze.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  44. To prawda, każdy jest bohaterem. Każdy walczy ze złem tego świata, ze złymi cechami i jesteśmy bohaterami. Jakie piękne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Oczywiście zgadzam się i post jak najbardziej mi się podoba. Ale dodam tylko, że jest sporo osób, które zamiast walczyć ze złem tego świata, pomagają mu się rozszerzać i niestety coraz więcej się takich ludzi spotyka
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem bohaterem dla ludzi, nie dla Siebie. :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  47. Przyjemny motywacyjny post bohaterko:D obserwuję oczywiście:3

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny, zmuszający do refleksji post :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Pięknie napisałaś :) przyjemnie się czytało

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Super zdjęcia!:)
    http://www.mariemodishness.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowne zdjęcia! <3
    Bardzo podoba mi się przekaz Twojego wpisu i tak to prawda każdy jest bohaterem swojego życia!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne przemyślenia!
    Super zdjęcia
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Dziękuję Kochana za ten post ! Czasem przez te całe otoczenie człowiek się podłamuje i nie wierzy w siebie.. :( Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładny wpis, masz śliczne, lekkie pióro!
    https://magsnowak.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne zdjęcia :) Troszkę mi się przypomniało "kim jesteś? jesteś zwyciężcą"

    OdpowiedzUsuń
  56. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne przemyślenia. Sama nigdy nie myślałam w ten sposób :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. bardzo pozytywny ale i prawdziwy post!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Pozytywnie i motywująco.. to lubie najbardziej.
    +Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  60. To racja, a najlepsze w tym wszystkim jest to, że czasami stajemy się bohaterami innych ludzi, a nie tylko sami dla siebie ☺

    OdpowiedzUsuń
  61. Fajny wpis, chociaż nigdy nie patrzyłam na bycie zwykłym człowiekiem jako bycie bohaterem. Ale masz rację. Każdy z nas nim jest. :)
    Pozdrawiam,
    egzemplarz.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń