czwartek, 9 lutego 2017

Ty też możesz skakać po dachach !


 W ostatnim motywującym poście użyłam kilku ważnych dla mnie słów. Mianowicie nie daj się  sobie zniewolić. Wydaje mi się, że większość osób nie zastanowiło się głębiej nad istotą tego zdania. Panta rhei. Wszystko płynie. A my niczym ryby jesteśmy rzucani na fale. Czasem na mniejsze a czasem na te największe. W pośpiechu codziennego dnia, otoczenia gubimy się. W naszych oczach zaczynamy maleć. Podupada wartość,pewność siebie, żyjemy dla świata nie dla nas samych. W pewnym momencie pojawia się myśl, która męczy nasz umysł ' gdzie Ja w tym wszystkim '. Nikt za nas życia nie przejdzie. Właśnie dlatego Ty masz decydować o sobie a nie wszyscy dookoła. Opinia innych? tylko tych najbliższych. Inni, którzy nie mają dla Ciebie większego znaczenia nie maja prawa mieszać się do Twojego życia. Dlatego nie przejmuj się przez kogoś kto wprowadza tylko chaos do Twojego umysłu. To pierwszy krok do nowego, wolnego życia. 

- - - - - - - - - - -
 Dawno, dawno temu Pandora, którą teraz znacie jako wolną, nie bojącą się podjąć ryzyka optymistkę kiedyś była pesymistyczną, zniewoloną Dżesiką. Tak, przejmowałam się opinią każdego. Nie słuchałam głosu mego serca bo przecież ważniejsze było zdanie kogoś innego. Żałosna, bałam się spojrzeć komukolwiek w oczy. Obawa, że ktoś znów mi ' dokopie ' była silniejsza ode mnie.
W końcu moja rodzina zaczęła wpajać mi do głowy, że świat jest mój. Jestem oryginalna bo jedyna w swoim rodzaju. Nie ma takiej drugiej jak ja. I co najważniejsze powinnam rozpocząć pracę nad sobą. Nad moim nastawieniem i pewnością siebie. Tak się stało. Dziś pisze do Was silna, nie bojąca się chodzić z głową podniesioną do góry optymistka, Pandora. 

- - - - - - - - - - -
Nie bójcie się głośno mówić i robić to co Wam w duszy gra. Bądźcie sobą w każdej sytuacji. Dacie radę się tego nauczyć ♥ Wyjątkowi, inni, piękni, niepowtarzalni to WY! 
❤ Moi Drodzy! Zachęcam Was do skorzystania z  Kodów Rabatowych - Avon od serwisu Rabble.
Więcej o stronie KLIK

54 komentarze:

  1. Ja niestety dalej borykam się czasem z tym problemem... Po prostu gdy ktoś dla mnie ważny obrazi coś co mi się podoba, od razu rezygnuję z tego, mam nadzieje, że kiedyś to pokonam ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie :) Najważniejsze, to wierzyć w siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pandoro, po pierwsze, bardzo lubię to imię, ciekawi mnie, dlaczego też i Tobie przypadło do gustu?
    Po drugie, człowiek musi swoje przeżyć, zawczasu martwiąc się tym, co mówią inni. Przejść przez trudny okres gdy "jak cię widzą, tak cię piszą". Dorosnąć, by nieść głowę trochę wyżej. Wtedy kreuje się prawdziwa osobowość, a przede wszystkim zaczynamy uświadamiać sobie swoją wartość, aż wreszcie w/w powiedzenie przestaje mieć znaczenie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze tak zaczęli na mnie mówić w pracy. Ponieważ jestem jak Puszka Pandory nigdy nie wiadomo co zrobię, czy zacznę tańczyć, śpiewać :) Po drugie Pandora kojarzy się ze złem, wiadomo mitologia grecka. Każdy zna tą historię. A ja jako pełna kolorów optymistka postanowiłam nadać temu imieniu nowe życie :)

      Usuń
  4. Ale świetny cytat wybrałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  5. To co napisałaś 'Nie bójcie się głośno mówić i robić to co Wam w duszy gra.' Bardzo prawdziwe, a jakie trudne do spełnienia...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, jesteś cudowna. Rewelacyjny blog :)
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, świetny wpis i bardzo się cieszę, że stawiasz na siebie i wierzysz w siebie to bardzo ważne! Bo każdy z nas jest wartościowym czowiekiem i potrafi osiągnąć wiele, tylko musi odnaleść siłę w sobie, która pomoże uświadomoić nam że tak właśnie jest. Cieszę się że Tobie się udało Kochana :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo inteligentny post :) to już drugi o takim tytule który widzę i czytam! Trzeba spełniać swoje marzenia nie ważne czy ktoś na to patrzy i jak patrzy.

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Tobą w 100%!
    Czasem niestety nawet z opinią najbliższych nie możemy się zgodzić w niektórych kwestiach bo bywa, że rodzina próbuje nas przekonać do czegoś co nie chcemy zrobić bądź odwrotnie.
    http://ingenuity-charm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest tu taka dawka motywacji, że ojej! Cudny post, piszesz tak mądrze. Zawsze powinniśmy słuchać głosu swojego serca.

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. ja przejmuje się opiniami ale tylko swojej rodziny i najbliższej przyjaciółki <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie, każdy z nas jest jedyny i niepowtarzalny ;) Cieszę się, że jesteś pewna siebie i zmieniłaś się na lepsze ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie motywujące posty! Ja też próbuję stać się pewna siebie, ale słabo mi to idzie... Mam nadzieję, że z czasem się to zmieni :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie, sama przechodziłam przez napady paniki oraz brak wiary w siebie. Natomiast postanowiłam z tym walczyć, skoro ja mogę to ty też :)

    KLIK faimfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też niestety kiedyś byłam bardzo podatna na opinię innych,teraz zrozumiałam, że ludzie są tylko ludźmi i co bym nie robiła to i tak będą mówić, krytykować.Wydaje mi się, że wraz z wiekiem łapiemy do tego wszystkiego dystans i odkrywamy, kto tak naprawdę jest warty naszej uwagi.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już dawno słucham tylko siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  17. i bardzo dobrze, że przeszłaś taką metamorfozę! :) ludzie niestety często chcą, abyśmy żyli pod ich dyktando. Warto nie zatracać samego siebie i żyć własnym życiem :) bardzo dobrze napisany post :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najważniejsze to pokazać się światu takim jakim się jest naprawdę. Nie udawać. Nie kłamać. Po prostu żyć i mieć świadomość, że każdy kolejny dzień jest ... Wasz, a nie stworzonej przez Was, wymyślonej osoby.

    Zajrzyj do mnie ♥
    Zajrzyj do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja od zawsze mówię to na co chcę. Migdy nie boję się powiedzieć tego co myślę :)
    Mało brakuje mi do 150 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo motywujący post. Dodaje chęci do działania, optymizmu i wiary w siebie :) kiedyś mi tego brakowało, ale odkąd prowadzę bloga stałam się inną, silniejszą osobą. To mój motywator :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Motywujące, w zasadzie wiele czynników sprawiło, że stałam się pewniejsza siebie, ale chyba głównym czynnikiem, który mnie zmienił był mój blog.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post, ja niestety przejmuję się bardzo opinią innych osób. Jeszcze wiele muszę się nauczyć :) No ale tak jak napisałaś, nikt za nas życia nie przejdzie, a także nikt nigdy nie stanie na naszym miejscu i nie poczuje tego co my :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nwm czemu ale Pandora a dawniej Dżesika... Za nic nie pasują mi te imiona do sb xD Heh ;) Takie jakieś mam odczucie. Tak to post bardzo wartościowy, bardzo dobrze napisany. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Such a lovely post! Have an amazing new week.

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny post! Cudowna racja dla nas :) Jesteś super :) Buziaki Kochana

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. wiara w siebie jest najważniejsza ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajny post! wizualnie świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie tekstu było mi potrzeba, dziękuję ! Obecnie mam własnie taki stan, przejmuje się wszystkimi tylko nie sobą
    Masz uczulenie na słońce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Na mojej skórze występują liczne pieprzyki. Muszę unikać słońca by ich nie przypalać. Mogą być z tego duże problemy.

      Usuń
  29. Świetnie napisane :) Też kiedyś przejmowałam się opinią innych , ale zrozumiałam że należy liczyć się tylko z sobą :)

    zwyczajnaminika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pamiętam jak kiedyś przejmowałam się porażkami i rezygnowałam. Teraz już nie trafia na słabego! :D
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie to napisałaś :)
    http://treamicii.blogspot.com/2017/02/ulubiency-ostatnich-miesiecy.html

    OdpowiedzUsuń
  32. "Nie daj się sobie zniewolić", dokładnie, otóż to, to powinno należeć do najważniejszych mott. Nikt z zewnątrz nie może nas zniewolić, dopiero my zniewalamy siebie np. za bardzo kierując się opiniami innych, nie spełniając się w tym co robić kochamy itd.

    OdpowiedzUsuń
  33. Tą zniewoloną Dżesiką poprawiłaś mi cały dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Mądrze napisane. Kiedyś miałam taki problem, problem z pewnością z siebie. Nie mówię, że teraz jest idealnie, ale tak jak napisałaś staram się iść do przodu i wierzyć we własne możliwości, a nie w słowa kompletnie obcych mi ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  35. dobrze napisane :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy post :)
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Zawsze trzeba słuchać tylko siebie. To nasze życie, które jest jedno i nie wolno poddawać się czyjejś manipulacji.
    Ciekawie piszesz:)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo motywujący post, fajne zdjęcia ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. z ta oryginalnoscia trzeba uwazac bo to roznie bywa :) warto mowic co gra nam w duszy ale z tym tez trzeba uwazac bo mozna latwo anrobic sobie wrogow, szczerosc? ok ale trzeba wiedziec kiedy ugryzc w jezyk wszystko ma swoj umiar wolnosc tez :P pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja raczej należę do osób pewnych siebie, nie bojących się wyzwań, przeszkód i wyrażania swojego zdania :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. czyli koniec końców - żyj swoim życiem i tak, jak Ty tego chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Szczerze mówiąc kiedyś byłam podobna. Bardzo interesowała mnie opinia innych, aktualnie najważniejsza jest ta, od bliskich mi osób :)
    Pozdrawiam!

    lublina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Mega motywujący post. Piszesz tak, ze naprawdę chce się czytać. Obserwuję:)
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie motywujesz :)
    Tak szczerze to mnie nigdy nie interesowała opinia innych :P
    Czekam na kolejne posty !!
    Tyśka <3
    https://claudiatysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. So cute,i followed.Would you mind following back?:)

    Dotted with hearts by Jvncc

    OdpowiedzUsuń