sobota, 4 lutego 2017

Motywując niezmotywowanych #1


Nie znajdziesz tutaj przepisu na udane, szczęśliwe życie. Bo takiego nie ma? Każda osoba stąpająca po ziemi ma za zadanie odkryć swój własny przepis na wyjątkową historię. Życie płynie tak szybko. Z pewnością już nie pamiętasz tych chwil z dzieciństwa tak wyraźnie jak kiedyś. Magiczne trzy czasy występujące w życiu każdego popychają nas w różne strony. Podstawowy krok? iść z podniesioną głową, walczyć o swoje marzenia, nie dać się zniewolić samemu sobie. Carpe Diem.
Nie znam osoby, która nie znała by tych dwóch wydawało by się banalnych słów. Chwytaj każdy dzień. Czerp z niego jak najwięcej korzyści. Ucz się. Nawet wtedy gdy upadasz, z zranionym sercem, falą łez. Każda rzecz, która nas dotyka sprawia, że uczymy się, dostrzegamy świat inaczej niż kiedyś, stajemy się silni. Tak, często słyszę ' nienawidzę swojego życia ', ' dlaczego ja mam takie problemy?'.
Nikt nie zafundował nam raju na ziemi. Nikt nie obiecał życia usłanego różami. Bywa źle ale bywa i dobrze. Balans przyrody. Gdy zmagasz się z cierpieniem pomyśl o innych ludziach na świecie z jakimi oni walczą problemami. O, tak. Walczą a nie użalają się. Chwytaj każdą minutę, walcz.
Spójrz w lustro. Uspokój się. Zacznij sobie powtarzać ' Poradzę sobie. Jak nie JA to kto? '.
* * * * * * * * * 
Siła pomagająca przebrnąć przez każde bagno, nadzieja pomagająca ukoić każdy smutek, wiara pomagająca stanąć na nogi. Te trzy ważne wartości  nie biorą się z niczego. Dobrym sposobem na motywacje są cytaty. Coś banalnego, prawda? Pamiętam gdy zaczynałam stawać się optymistką i porzucałam swój pesymistyczny klimat cytaty sprawiały, że stawałam się jednym słowem silna.
Dlatego w każdej serii Motywując niezmotywowanych będą pojawiały się cytaty, które mam nadzieję umożliwią nie którym z Was przypływ energii do działań.

+ Moi Drodzy Czytelnicy! Ostatnio założyłam instagram. Będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujecie moje konto oraz zostawcie w komentarzach namiary do Waszych foto światów .

54 komentarze:

  1. Koniecznie muszę wprowadzić więcej pozytywnego myślenia do swojego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozytywne myślenie i do przodu z uśmiechem na twarzy! Aby godnie przeżyć życie :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy wpis,ma w sobie coś wyjątkowego :)
    Obserwuję i pozdrawiam! :)
    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, mega motywujący i jeszcze te cytaty <3

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze napisane, wyznaję tą samą zasadę.
    Życie jest jedno, starajmy się być szczęśliwi i nie ma co się poddawać, trzeba iść dalej mimo tego, że niekiedy jest ciężko. Cytaty świetne.
    Na insta dodaję, jak coś to jestem @sarowly :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie musi się pojawić więcej pozytywnego myślenia.
    Świetny post, bardzo lubię twojego bloga!
    Pozdrawiam :* Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma czegoś takiego jak przepis na szczęście, czy szczęśliwe życie. szczęście powinniśmy odkrywać sami, w każdej najmniejszej rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, u mnie zdecydowanie musi się pojawić więcej optymizmu i pozytywnego myślenia :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozytywne myślenie to u mnie taka śmieszna rzecz, która raz jest, a raz jej nie ma... Ale pracuję nad sobą. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety nie zawsze da się pozytywnie myśleć..
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie zgadzam się z tym, że wszytko co nas dotyka nas uczy :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Również obserwuje na ig :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Człowiek uczy się na błędach i gdy popełni ich wystarczająco dużo to będzie szczęśliwy.
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcie!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko tkwi w nas samych! :)

    Dziękuję za komentarz i zapraszam częściej!
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post, przyjemnie się czyta :)


    Zapraszam do obserwowania:
    Klaudencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana na Instagramie jesteś zaobserwowana! :)
    Nie ma przepisu na dojście do szczęścia, ale nie można się załamywać nawet w najgorszych momentach. Mówi się, że po każdej burzy wschodzi słońce... Na pocieszenie mogę napisać, że do tego jest tęcza! :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podpisuję się pod tym postem obiema rękami :) głosisz filozofię życia bardzo podobną do mojej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No właśnie, nie ma życia idealne ale jest wyjątkowe :) Dobrze piszesz.
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Nardzo wazne jest to aby sie nie poddawać i walczyć. Ze soba, z innymi i z przeciwnościami losu. Ja wierze ze jesli bedziemy dobrzy, pracowici i cierpliwi to dobro do nas wroci :) i bardzo wazny w mysle ze kazdym zyciu powinny byc te dwa slowa na ktore słusznie zwróciłaś uwage. Carpie diem. Buziaki

    caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześlicznie napisany post !! :D Fajniusie zdjęcia ! Zgadzam się z Tobą że życie płynie strasznie szybko :/ Pozdrawiam cieplutko ! Do zobaczenia ! A i zapomniałabym O_O Dziękuję za komentarz :D ClaudiaTysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyjemny zastrzyk energii. Dokładnie tak, każdy jest odpowiedzialny za zakończenie! :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś taka młoda, żyj pełną piersią!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo motywujące cytaty :)
    Dodałam Cię do obserwowanych na instagramie (mój - paulanblog).
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny post sama staram się myśleć jeszcze bardziej pozytywnie każdego dnia bo jestem osobą, która lubi sobie pomarudzić niestety. Najbardziej przypadł mi do gustu ostatni cytat, bardzo fajny pomysł.
    http://ingenuity-charm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post, your blog is perfect <3
    If you want you can follow my blog I will return back <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2017/01/zanimljive-teorije-zavjere.html

    OdpowiedzUsuń
  26. To prawda, gdyby życie było łatwe, nie było by tego dreszczyku emocji, monotonność by żyła światem.
    Cytaty są pełne wartościowych słów, sama również wypisałam dziesięć [ shikatemeku.blogspot.com ] które są warte zastanowienia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mądry i motywujący wpis :). Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz rację. Każdy z nas musi odkryć swój przepis na szczęście. a co do reszty postu..bardzo mnie zmotywowałaś :)
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  29. To walczenie o swoje marzenia to jedna z najwazniejszych rzeczy w życiu :3

    Przypadkowe rzeczy blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna seria ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety czasem ( czytaj. często ) Moje negatywne myślenie doprowadza mnie do destrucjii. Walczę z tym, ale ciężko mi to wychodzi :( Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Naprawdę inspirujące cytaty!
    Zaobserwowałam na Instagamie ;)

    Dodaję do obserwowanych!!

    Diamentowe myśli - MÓJ BLOG KLIK
    Mało brakuje mi do 210 :) Pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
  33. Każda nawet najmniejsza porażka powinna być dla nas nauką i szansą na lepsze życie. Ludzie muszą nauczyć się doceniać to co ich otacza i zacząć wreszcie szanować to co mają. :)
    Pozdrawiam,
    EGZEMPLARZ, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wpis ! Bardzo fajny, inspirujący do działania tekst ! ;))

    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje 😉

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo przyjemny post 😚 Zapraszam http://fashiongirls-girlsfashion.blogspot.com/?m=1 ❤

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawy post. Każdy powinien starać się o to by było lepiej, a nie tylko narzekać. ➥ przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja nauczyłam się, że szczęśliwa mogę być tylko żyjąc kreatywnie. To przenosi się na codzienność, bo nie obchodzi mnie stagnacyjne spędzanie czasu wolnego, chwytam dzień jakby jutra miało nie być. Nie daję się oczywiście zwariować, bo oddech też czasem trzeba wziąć.
    Wtedy kreatywnie tworzę mój fikcyjny świat. W książce.
    Lubię cytaty Marka Twaina.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mądry post ! W życiu własnie chodzi o to żeby cieszyć się i żyć chwilą :)
    Jeśli chodzi o Marka Twaina to ja bardzo lubię ten cytat :

    "Trzy­maj się z da­la od ludzi, którzy próbują pom­niej­szać Two­je am­bicje. Ma­li ludzie zaw­sze tak ro­bią, a nap­rawdę wiel­cy spra­wiają, że czu­jesz, że i Ty możesz być wielki."

    ja tez lubię Kraków, ale chyba w wakacje jest dużo przyjemniejszy niż w listopadzie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny post! Czasem faktycznie brakuje motywacji do życia, jednak mi zawsze pomaga myśl o moich bliskich, którzy mnie zawsze wspierają :) A Twoje cytaty naprawdę dają do myślenia, świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  40. I aż chce się działać! :) Zaraz Cię zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz rację - nikt nie może podać nam przepisu na życie czy szczęście , bo każdy musi je odkryć indywidualnie :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja zauważyłam, że moja największa motywacja to... wk*rwienie i ludzie, którzy mówią że nie dam rady ;)
    P.S. nie wiem czy tylko u mnie tak jest, ale link do IG nie działa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.instagram.com/xpaandooraax/
      Już działa :)

      Usuń
  43. Carpe Diem - moja ulubiona zasada :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny wpis! Jesteś super :) buziaki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale super post! Uwielbiam takie motyacyjne! Zawsze dodają mi chęci do działania! <3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga, liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad:http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Dobry post i Carpe diem, to zdecydowanie jedno z moich ulubionych powiedzeń :)
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. fajny pomysł na wpis, daje do myślenia;) przy okazji piękne grafiki<3
    chętnie zaobserwuję twojego insta, tym bardziej, że bardzo mi się spodobał:0 zaopraszam do nas

    http://justbasicstyle.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/justbasicstyle/?hl=en

    OdpowiedzUsuń