wtorek, 21 lutego 2017

Kulinarnie : Śniadanie -> placuszki bananowo-jaglane.


Przyszedł czas na serię kulinarną na moim blogu. Na pierwszy wpis z tej serii wybrałam mega proste w wykonaniu, zdrowe ( bezglutenu ) a przede wszystkim smaczne placuszki bananowo-jaglane. Do ich zrobienia potrzebujecie jedynie trzech składników.

Moje śniadanie szykowane jest dla trzech osób. Jeśli szykujecie danie tylko dla siebie zdecydowanie wystarczy Wam jeden banan, jedno jajko i troszeczkę płatków.
Sposób przygotowania :
Wszystkie składniki umieszczamy w misce i blendujemy aż do uzyskania jednolitej konsystencji.
Następnie zostaje nam tylko usmażenie naszych placków. Polecam ustawić gaz na małym ogniu; jeśli macie patelnię teflonową wystarczy ją rozgrzać nałożyć masę przykryć pokrywką i gotowe.
Jak widać placuszki można szybko i łatwo przygotować. Nie trzeba być Master Chefem. Smakują na prawdę prze pysznie. Jest to jedno z moich ulubionych propozycji na śniadanko. Przede wszystkim są zdrowe. Dla wszystkich osób, które trenują polecam masło orzechowe, naturalne tłuszcze roślinne, które wzbogacą nasze śniadanie. Z pewnością nasz trening będzie owocniejszy. 
Co myślicie o mojej bananowej propozycji???

79 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie placuszki na śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko mam więcej czasu uwielbiam je robić na śniadanie! Podoba mi się Twój blog! Dorzucam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. MM wygląda pięknie i oczywiście bardzo smacznie :)
    Ile ci zajeło ich zrobienie?
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda smakowicie <3
    musze wypróbować przepis
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej chetnie bym zjadla takie placuszki! Niestety nie moge jesc owoców ani smażonego. Ale gdy juz bede mogla to na pewno wyprobuje Twojego przepisu! Wygladaja naprawde smakowicie. Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają pysznie, często robię sobie podobne na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pycha robię bardzo podobne placuszki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobre ! :D
    Ja robię podobne tylko bez płatków, same jajko i banan :P :)
    Może następna niedziele będzie lepsza :)
    Zdrowiej, trzymam kciuki za poprawę :)
    Ja też czekam na wiosnę, ale śniegu już u mnie nie ma, temperatura na dużym plusie i tylko deszcz pada ;p prawie wiosna ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Do kaszy jaglanej miałam jedno podejście i ugotowałam ją na mleku. Paskudztwo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosty przepis , a takie są najlepsze :)
    Jadłam i polecam te placuszki :D
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie placuszki :) chociaż u mnie przeważnie lądują na podwieczorek ;) na śniadanie obowiązkowo musi być owsianka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam na śniadanka <3

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Such a yummy recipe babe !!
    New post - http://www.sapphireziva.com/2017/02/paris-photobook.html

    I am following ur blog, hope u follow back now :)

    have a great week !!
    love, kanchan

    OdpowiedzUsuń
  14. Zjadłabym, ale przechodzę dietę :/ Czekam na kolejne wpisy!
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam ten przepis tyle razy, że aż nie wiem czemu nadal go nie zrobiłam :P

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam banany, lubię płatki jaglany, lubię jajka :D Nic tylko próbować ;) Na pewno odtworzę przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. zawsze jak przeglądam na blogach jakieś propozycje świetnego posiłku to zazdroszcze, bo ja nigdy nie mam motywacji aby troche bardziej pomysleć co bym chciała zjeść a co dopiero to przygotowac. Moje miejsce to raczej nie kuchnia

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś świetnego! Muszę to zrobić i zjeść :D dzięki za przepis!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepysznie wyglądają *.*
    Jutro robię!
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham te płatki! Płatki jaglane+banan+szklanka wody+cynamon-gotowanie przez 10 minut. Do tego wiórki kokosowe i orzechy=moje śniadanie forever <3

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. No faktycznie banalne. Z początku jak przeczytałam tytuł zastanawiałam się chwilę, jak rano można robić placki i nie spóźnić się do pracy... Z takim przepisem można! :D
    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Smakowicie wygląda, jadłabym! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam banany! A to tak smakowicie wygląda!
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądają bardz apetycznie, chętnie bym się skusiła hiihi :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam te placuszki bananowe, doskonałe śniadanie! <3 W ogóle uwielbiam banany, mogłabym jeść z nimi wszystko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdzie się nie rozejrzę, naokoło pyszności. Na pewno bym się skusiła. Pozdrawiam i obserwuję. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jeszcze nie próbowałam ich wykonać, ale bardzo często widzę je na przeróżnych zdjęciach, więc chyba czas najwyższy. Smakują na pewno obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo smacznie wyglądają ;) Uwielbiam banany <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądają świetnie, sama uwielbiam smak bananów i często robię bananowe placuszki tyle że dodaję banana, jajko, mleko i mąkę :) Naprawdę rewelacja przepis, łatwy, szybki i smaczny :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszą być przepyszne<3 Masz świetnego bloga obserwuję:)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapisuje przepis! Wyglada przepysznie <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/2017/02/valentines-day.html?m=1#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądają smakowicie, chyba wypróbuję przepis ;)

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mniam, mniam, mniam! Uwielbiam przepisy z bananami :)

    OdpowiedzUsuń
  34. oo pycha :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale apetycznie wygląda! Chyba się wybiorę do kuchni ahah :)
    http://rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Niewiele składników, proste wykonanie i przepyszny smak.. chyba wiem, co dziś zaserwuję swojej rodzinie na śniadanie. Kocham takie proste, zdrowe i PYSZNE przepisy! :)

    Pozdrawiam ♥
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam takie proste w przygotowaniu jedzenie :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawy pomysł :) I łatwy w przygotowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. i juz mam pomysł na jutrzejsze śniadanko :D <3
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Pychotka :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Pyszne <3
    W ogóle super pisany blog!


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  42. no to mam pomysl na kolejne śniadanie! Wyglądają super!!! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale mi ochoty narobiłaś!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/byam-w-anglii.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Jutro do mnie przychodzisz i mi takie robisz hahaha :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo lubię banany. A placuszek wygląda smakowicie :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Pychota :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Żeby jeszcze chciało mi się to robić rano :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Wyglądają smacznie. Może kiedyś przyjdą mi chęci żeby je zrobić :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  49. Super przepis! Na pewno wypróbuje :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  50. Na pewno w najbliższym czasie spróbuje. Fajne takie posty oby jak najwiecej ich. Zrobisz kiedys post o swojej diecie i o tym jak ty sie odzywiasz?

    OdpowiedzUsuń
  51. Wyglądają pysznie :D
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  52. co ja myślę? no ja bym zjadła :P

    OdpowiedzUsuń
  53. a dla siostry gratulacje, i buziaczki dla Maksa <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystkie składni mam, więc w weekend zrobię na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Szybkie i pewnie pyszne, podoba mi się ten pomysł, takie coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Muszę koniecznie ich spróbować. :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Wyglądają przepysznie! Wielki plus za mega proste i szybkie przygotowanie! Chętnie poczytałabym u Ciebie więcej kulinarnych postów, bo bardzo dobrze je opisujesz. No i te zdjęia - widać, że się przykładasz!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  58. pycha :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  59. Mniaaaam :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Twoja bananowa propozycja bardzo mi się podoba, jeszcze najlepiej, jakby była ona podana prosto do łóżka :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Wygląda mega smakowicie!



    Zapraszam do mnie
    http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. robiłam kiedyś i mega pyszne :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Muszę koniecznie zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń