czwartek, 5 stycznia 2017

Komponując siebie #2


Przecież kobieta zmienną jest...
W moim życiu kieruję się szaleństwem, kreatywnością oraz odwagą. Nie przeszkadza mi kiedy wszyscy się na mnie patrzą z miną ' chore dziecko szczęścia '. Uważam, że życie jest za krótkie żeby być smutasem i ułożonym na 200%. Mimo mojego wieku jestem dojrzała ale jest jeden podstawowy fakt, którym się kieruję.
Dojrzałość nie kłóci się z radością.
Warto o tym pamiętać. 
Należę do osób, które kochają zmiany. Oczywiście te wewnętrzne ale i zewnętrzne. To, że dzisiaj mam brązowe włosy nie oznacza, że za miesiąc nie będę miała rudych. O tak! Jestem świrem na punkcie zmieniania kolorów na moich włosach. Przeszłam już przez wszystkie kolory bardziej standardowe. Od czerni, fioletów, czerwieni, złotawych, blondu. Czasem gdy mam gorszy czas, czuję się więźniem w otoczeniu po prostu idę coś zmienić. Ściąć włosy, przefarbować. Cokolwiek. Przez okres wakacji posiadałam ombre ( czekoladowo-blond ), znudziło mi się i zmieniłam na czerwień, jak się pewnie domyślacie po miesiącu zmieniłam na fiolet... a teraz? brąz. Wiele osób pyta się mnie czy nie jet mi żal moich włosów. W końcu nieustanne farbowanie niszczy włosy.  Szczerze mówiąc gdy stosuje się odpowiednią pielęgnację włosom nic nie grozi. Na dzień dzisiejszy moje włosy są w dobrej kondycji. I tak trzymać ♥

Czy Wy też lubicie zmiany? dajcie mi koniecznie znać w komentarzach.




95 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia, podoba mi się twój blog chyba będę zaglądać tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozytywanie zakręconą dziewczyną jesteś :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zmiany i często cos robię w tym kierunku :-) nie za dużo, bo jednak nie mogę, ale staram się cos po kolei zmieniać! Jesteś szalona i super! :) świat potrzebuje takich zakręconych ludzi!
    ankuuls.blogspot.com
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam, bo ja jeszcze nigdy nie farbowałam włosów!:) Lubię swój naturalny kolor i szkoda mi ich niszczyć. Ale lubię takich pozytywnych ludzi, którzy są odważni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mama nigdy włosów nie farbowała :D

      Usuń
  5. Lubię zmiany. Tak jak ty bardzo często zmieniam kolor włosów, aczkolwiek ja już zaczęłam farbować na nienaturalne kolory. :D

    Zapraszam też do mnie: im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O jejku z tym farbowanie to zupełnie jak ja! Co około 3-4 tygodnie mam inny kolor. Co prawda tylko kilka z nich było na całych włosach (zazwyczaj robię kolorowe ombre) no ale zmieniały się.
    Zmiany szczególnie kolorów włosów zawsze na plus! Wtedy ma się zupełnie inne, bardziej pozytywne 'uczucie siebie' nie wiem właściwie jak to nazwać ale chyba wiesz o co chodzi :D
    Pozdrawiam! Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zmieniłam kolor włosów z tzw. "mysich" na blond i uważam, że to była jedna z lepszych decyzji :). Bardzo inspirujące zdjęcia :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię zmiany, ale zależy jakie ;) w większości rzeczy jestem stabilna jeśli np chodzi o kolor włosów. Masz rację dorosłość nie idzie w parze z radością, warto o tym pamiętać.
    Śliczne tło w jelonki <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nigdy nie farbowałam włosów, ale kto wie, może kiedyś się odwarze je zmienić :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nigdy nie farbowałam jeszcze włosów, ale na razie nie jest mi to potrzebne. Bardzo ładnie było ci w ombre :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wręcz przeciwnie, nie przepadam za wielkimi zmianami, lubię mieć wszystko poukładane. Ale z czasem zaczyna dusić taka monotonia... :D Przefarbowałam kiedyś włosy na nietrafiony kolor (szamponetką, która miała zniknąć po 4-6 myciach, a została na ponad rok). Ja już podziękuję! :D

    Pozdrawiam, anonymous-introvert.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rude są fajne! :D Doszłam do wniosku, że w tym kolorze czuje się najlepiej :) Na początku moje naturalne mysie blondy, przefarbowałam na brąz. Potem długo czerwień, co nawet stało się moim znakiem rozpoznawalnym. Później próbowałam wrócić do brązu, ale jednak postawiłam na rudość. Póki co nie chce zmieniać, ale kto wie ;) Przyznam, że Tobie czerwienie i fiolety bardzo pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi za mną rudość ♥ możliwe, że już za niedługo kolejny eksperyment.

      Usuń
  13. Ogólnie zmian nie lubię, ale jeśli o chodzi o włosy to zdecydowanie tak !!! Fajnie że tak zmieniasz kolorki ,mnie się tam podoba :) Sama przez to przechodziłam hihiih , miałam już Pomarańczowe, Czerwone, Czarne, Granatowe, Niebieskie, Blond, Popielaty Blond, Platyna , Szary Gołąb, Czekoladowy Brąz, Ombre ciemny brąz do blondu , no i teraz mam ciemny brąz do mixurubin z brązem hihiih :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. What beautiful pictures. Happy New Year.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  15. oo zmiany koloru wlosow- sama zmienilam na czarny, moze jak zejda zrobie blond!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zmiany są dobre. popychają do przodu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zmiany, bez nich życie byłoby nudne :D Ja osobiście farbowałam tylko raz włosy, nie licząc szamponetek ;P Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nigdy nie farbowane włosów ale stwierdziłam ze zaszaleje i na studniówkę robię sobie sombre (studniowke mam za tydzien) i jestem umowiona juz u fruzjera :) Nie mogę się doczekać ! :D

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ciągle zabieram się do obcięcia włosów, ale ciągle coś mi wypada. Chyba czas się wziąć za siebie. Zmiany są potrzebne ;-)
    she-imagination.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja kiedyś bałam sie zmian, aczkolwiek teraz uważam, że są nam potrzebne :) Świetne zdjęcia!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. całkowicie się z tobą zgadzam, ja tak samo bardzo często wszystko zmieniam!
    a co do włosów to miałam już kilka odcieni XD

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  22. Już Cię uwielbiam, wydajesz się świetną osobą! Też kiedy coś mi nie odpowiada, bardzo lubię wprowadzać jakieś zmiany :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę takiego podejścia do życia :) Czasem zmiany są dobre!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też uwielbiam zmiany i podobnie jak Ty bardzo często zmieniam kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja i ja! nawet już ostatnio pomalowałam i teraz myślę nad kolejnym kolorem włosów :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś na pobudzenie zmysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale podobno jak sie farbuje włosy tonerem to włosy bardziej stają się odżywione niż wcześniej, bo moja przyjaciółka równiez miała wszystkie kolory tęczy na główce :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥ Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię zmiany ale nie ukrywam że czasami boję się zrobić pierwszy krok w kierunku czegoś nowego, nieznanego :)

    OdpowiedzUsuń
  28. mam podobne podejście do życia ;) lubię być radosna :D
    a co do zmian, różnie to bywa u mnie :) czasem zwyczajnie ich potrzebuję i po prostu muszę coś zmienić, a czasem chcę by pewne rzeczy zostały takie, jakie są ;)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam zmiany w moim życiu są one dość częste i do tego na totalnym spontanie :D
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ludzie boją się zmian,ja nie,ponieważ zawsze może coś wyjść na lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również lubię zmiany, ale jeszcze zależy jakie . Co do włosów to lubię czasami zaszaleć i poeksperymentować z nimi, choć mój chłopak teraz nie pozwala mi ich malować . Mimo wszystko sama jednak bałabym się pomalować np na czarno, bo obawiam się, że ten kolor by mi nie pasował, ale Tobie zazdroszczę odwagi 😁

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja czasem lubię coś zmienić ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. zmiany są dobre ! Fajniutkie zdjęcia <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też uwielbiam zmiany. Nie wytrzymuję długo z jednym kolorem włosów :D Kocham też przemeblowania w pokoju, co chwila coś przestawiam.

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeżeli chodzi o kolor włosów to cały czas mam ten sam. Nigdy ich nie farbowałam. Lubię swój naturalny kolor. Jeśli Ty lubisz go zmieniać to rób to! :D Masz racje życie jest za krótkie, żeby byś cały czas poważnym smutasem. przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Szczerze mówiąc nie przepadam za zmianami w życiu. Chyba że chodzi o zmiany zewnętrzne, typu kolor włosów to na tym polu rzeczywiście lubię eksperymenty :P

    OdpowiedzUsuń
  37. A ja muszę przyznać, że nie lubię zmian ani tych zewnętrznych jak i wewnętrznych. Chociaż od dłuższego czasu próbuję się troszkę bardziej otworzyć na świat i ludzi :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny wpis , uwielbiam zmiany jednak zanim cos postanowię zrobić ku temu to starannie to obmyslalam 10 razy ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja ciagle potrzebuje zmian, nie wobrazam sobie np ciagle miec tej samej fryzury czy upodoban chociazby kulinarnych :D
    z cala pewnoscia dzieki zmiana nasze zycie jest ciekawsze, przeciez trzeba sprobowac wszystkiego :D

    http://justemsi.blogspot.com/2017/01/old-fashioned-style.html nowy post<3

    OdpowiedzUsuń
  40. Mega mi się podoba ten post. Świetne zdjęcia :*
    Bardzo ładny design bloga, lubię taki styl <3
    Czekam na kolejny wpis.

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja nie lubię zmian :( jakoś nie przepadam za nimi :( Cudne zdjecia!
    C powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-blue-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo lubię zmiany, obserwuję ♥
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  43. O kuurczę, a ja się boję moich szamponetką farbować haha, świetne zmiany! :)
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja bardzo lubię coś zmieniać i często mam tego potrzebę :) Zmiany odświerzają mój umysł i motywują do dalszego działania :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie piszesz, zgadzam się z tobą w życie jest krótkie i trzeba z niego korzystać jak można.A nie zamartwiać się tym co już było i się nie odstanie. Pozdrawiam cieplutko<3

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  46. Lepiej być dzieckiem szczęścia niż smutasem :D
    Co do włosów, sama lubię takie zmiany choć na razie poprzestałam ze względu na złą kondycję włosów. Jednakże dzięki wprowadzeniu dobrej pielęgnacji od 2-3 miesięcy, chyba sie skuszę znowu pofarbować włosy :)
    Jaki był do tej pory Twój ulubiony kolor włosów ? :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężkie pytanie :) wydaje mi się, że czerwony. Od 3 lat wiernie do niego wracam.

      Usuń
    2. Czerwień to piękny kolor! :)

      Usuń
  47. Świetne zdjęcia i ciekawy wpis :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  48. a ja inaczej jak większość, lubię stare przyzwyczajenia :)
    a co do bloga, jestem u Ciebie pierwszy raz i zdążyłam się zachwycić <3
    Obserwuję :***

    joannavictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Zmiany są dobre i potrzebne :D A życie jest krótkie na to by ciągle trzymać się zasad lub chodzić smutnym :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Weszłam na Twojego bloga i nie żałuję, ponieważ czuję się tutaj tak, jak w domu, o ile wiesz, co mam na myśli :) Jest tak ciepło i przytulnie, treść postów sprawia, że chcę coraz więcej, a zdjęcia idealnie wszystko uzupełniają.
    Fakt, zmiany kształtują nas samych, są ważne i są z pewnością częścią naszego życia. Dziękuję za możliwość chwili refleksji nad tym tematem :)
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe co napisałaś ♥ Dziękuję!

      Usuń
  51. na moich włosach też było pełno kolorów ;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  52. Zależy jakie zmiany - nie każde lubię, chociaż na kolory na włosach nie narzekam, mimo że teraz głównie trzymam się rudości, czerwieni i pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Pięknie wyglądasz :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Wiesz co?
    Ja uwielbiam zmiany, ale osobiście mam ostatnio dość.
    W pewnym wieku człowiek chciałby już jednak spokoju i stabilizacji.
    A jaki masz kolor naturalny i sama farbujesz?

    http://douceurvoix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalnie jestem szatynką. Zazwyczaj sama farbuje włosy. W przypadku jasnych odcieni jak blond to oczywiście u fryzjera.

      Usuń
  55. Czasem lubie coś zmienić , ładne zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Kocham zmiany! Też często robię coś w swoim życiu, żeby nie było nudno ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  57. Chyba w czerwonych wlosach bylo Ci najlepiej....
    Tak, sama przyznalas, ze kobieta zmienna jest, kazda z nas lubi cos zmieniac... Szczegolnie na lepsze.
    Od nowego roku postanowilam, ze bardziej zaczne dbac o siebie. Postawilam kilka krokow w tym kierunku, ale dzisiaj slysze od swego faceta, ze moze z kims go zdradzam...
    Naogladal sie na youtubie, ze gdy kobieta chce zmieniac raptem cos w sobie to COS musi byc na rzeczy... Porazka.

    Pozdrawiam i zapraszam

    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Małe zmiany są potrzebne, bo bez nich wpadłybyśmy w rutynę. Staram się co jakiś czas zmienić coś w moim życiu. Nie są to wielkie rzeczy tylko jakieś małe.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam małe zmiany, pozwalają one ożywić szarą rzeczywistość! :)

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  60. Każdy człowiek powinnien się zmieniać i robi to- czy to na lepsze czy na gorsze. Ostatnio ściełam włosy a teraz będę je farbować. Mała ale fajna odświeżająca zmiana :)
    wiktoria-adas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Kiedyś często farbowałam włosy, aktualnie ograniczyłam do minimum :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękny Blog *.*
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. ja też uwielbiam zmiany! :) Zycie jest za krótkie zeby trwać w bezzmienności ! :)
    udanego tygodnia :) http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. świetny mix, pozytywny :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja uwielbiam zmiany :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. bardzo fajne zdjęcia! My uważamy, że zmiany są potrzebne;*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja uwazam, że zmiany w życiu są nam baardzo potrzebne :)
    Pozdrawiam,
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Ciężko mi powiedzieć czy lubię zmiany, bo mogą być one na lepsze ale mogę być też na gorsze. Podchodzę do tego z małym dystansem :) a co do włosów, to ja farbuję głownie na ciemny kolor, raczej nie szaleję z włosami bo podoba mi się taki naturalny kolor, a mam ciemne brwi i jasną cerę więc pasuje mi taka gorzka czekolada :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja uwielbiam zmiany! Od czasu do czasu są bardzo potrzebne.
    Zapraszam : https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja nigdy nie farbowałam włosów i nie zamierzam Bardzo mi się moje podobają. Mimo tego, że ciągle coś wokół siebie zmieniam nie chcę jakoś drastycznie wszystko zmieniać. świetnie ci w tych włosach.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Lubię zmiany, ale nie wszystkie.. Co do koloru włosów - odważyłam się zmienić raz - żałuje do dziś, fryzjerka spaprała mi włosy, teraz mam uraz do zmian koloru włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  72. O jejku, naprawdę masz dziewczyno odwagę. Ja do tej pory nie moge się przekonać żeby kolor zmienić. W ogóle niewiele lubię zmian jeśli chodzi o moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  73. zmiany są bardzo w życiu ważne ;) Dlatego co jakiś czas mój odcień na głowie się zmienia :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości na blogu!:)

    OdpowiedzUsuń