wtorek, 17 stycznia 2017

Kim jest Pandora???


W dzisiejszym poście chciałabym abyście choć w małym stopniu cokolwiek o mnie wiedzieli. Oprócz tego, że mój pseudonim artystyczny to Pandora i od niedawna mam nowego bloga.
▲ Mam na imię Dżesika. 
▲ Urodziłam się 7 czerwca 1997r.
▲ Posiadam drugie oraz trzecie imię. Maria Rita. 
▲ Mam najlepszego brata oraz siostrę na świecie.
▲ Pochodzę z bardzo wierzącej rodziny i nie wstydzę się tego.
▲ Jestem Animatorem.
▲ Oprócz rodziny mam przy sobie osoby, które są dla mnie równie ważne. Dwie przyjaciółki. 
▲ Naturalna szatynka, która często zmienia kolor włosów.
▲ Należę do osób, które kochają życie. 
▲ Uwielbiam się uśmiechać bez powodu. 100% optymistka, no dobra może w 99% :)

▲ Mój pierwszy blog założyłam pięć lat temu. Niestety z przyczyn włamania utraciłam go. Na szczęście rozpoczęłam wszystko od nowa. Pokochałam tego bloga. Dziękuję za każdą Waszą obserwację oraz piękne komentarze, które sprawiają, że tak dobrze czuję się z tą zmianą.
▲ Od najmłodych lat fascynowałam się fotografią oraz historią. 
▲ Także lubię śpiewać. Czy potrafię? to już pytanie do moich znajomych.
▲ Kocham pracę z dziećmi. Zarażają pozytywną energią, wiarą do działań.
▲ Nie lubię żałować czegoś co już za mną. Staram się z wszystkiego czerpać doświadczenie.
▲ Moim mini marzeniem jest zobaczyć Turcję oraz Hiszpanię.
▲ Nie potrafię sprecyzować rodzaju muzyki jakiej słucham ponieważ lubię w zasadzie każdy gatunek. Od popu po dobry metal. 
▲ Co do filmów to jestem wybredna. Uwielbiam filmy produkcji hinduskiej, boolywood ; kostiumowe, historyczne oraz różne romansidła połączone z komedią. 
▲ Wolę od filmów seriale, ciągnące się miesiącami. 
▲ Kompletna świruska na punkcie świeczek? tak to ja. Przyznaję się.

▲ Kocham ciepłe napoje, ziołowe herbaty must have.
▲ Kiedyś byłam wegetarianką, 7 lat.
▲ Lubię kupować kosmetyki.. za to nie znoszę kupować ciuchów. Wydaje mi się, że nigdy nic nie ma.
▲ Nie przepadam za językiem angielskim. Za to interesuje mnie język turecki, hiszpański, hindi.
▲ W szkole byłam typową humanistką, mimo wszelkich starań nie potrafiłam matematyki.
▲ Kocham oglądać wiadomości, debaty i denerwować się nad osobami rządzącymi Polską. 
▲ Wierze w sprawiedliwość, nie lubię sytuacji w których ktoś jest pokrzywdzony.
▲ Należę do grupy osób tolerancyjnych.
▲ Kocham kuchnię Polską.
▲ Uczę się gotować, o tak.

Kim są moi czytelnicy?
Proszę napiszcie w dwóch faktach co nie co o sobie :)
Zachęcam do obserwowania bloga.

69 komentarzy:

  1. jesteś bardzo ciekawą osobą :) lubię tu zaglądać, bo zawsze tyle dobrej energii promieniuje od Ciebie :) jesteś taka radosna i pozytywnie nastawiona do życia :)
    a co do faktów o mnie :P nie lubię pisać o sobie, ale jeśli mają to być jedynie dwa zdania to cóż... jestem wesołą gadułą, której uśmiech praktycznie nie schodzi z twarzy. Kocham ludzi, fascynuje mnie otaczający świat, uwielbiam słońce i ogórki kiszone :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że mamy trochę wspólnego, ja również jestem osobą wierzącą i mam optymistyczne podejście o życia. Chętnie będę odwiedzać twojego bloga ;)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham się uśmiechać ;D!
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę kilka podobieństw między nami :)
    Mam na trzecie Rita, aktualnie pracuję z dziećmi na świetlicy i to kocham <3, do tego jestem 100% humanistką! No i seriale zawsze będą dla mnie lepsze niż filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też w szkole byłam beznadziejna z matematyki ;) Uczyłaś się kiedyś tureckiego?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także kocham pracę z dziećmi, lubię się z nimi bawić i interesuje się historią. Świetny post!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O matematyce to lepiej nie mówić hah :D dla mnie to czarna magia :)
    Świetne zdjęcia <3
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, że Rita to patronka rzeczy beznadziejnych ? :D U mnie w pracy często, gdy mamy świetny humor i ręce nam opadają, wzywamy SUPER św. Ritę na pomoc :D
    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, dlatego wybrałam ją sobie na patronkę. Ogólnie ma piękny życiorys.

      Usuń
  9. Rita jest super imieniem :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno ślicznie śpiewasz, cudowne imiona. Wielka szkoda, ale witamy ponownie na blogsferze! Powodzenia życzę. Śliczne fotki. Obserwujemy? Daj znać u mnie. Pozdrawiam kochana
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe fakty, ja również mam na swoim blogu taki post :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham kuchnię polską, ale również wszystkie dzieci! Super 3 imię sobie wybrałaś! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O też jestem z czerwca 97 rocznik tylko ja z 4 :D hehe!
    i również fascynuję się fotografią, dużo ciekawostek można się dowiedzieć z tego wpisu :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  14. kilka rzeczy nas łączy, jak np. picie ziołowych herbat :)

    Kisses, Patt
    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, powiem CI , że niezła z CIebie krejzolka hihih :) Bardzo pozytywna i powiedziałabym, że podobna do mnie hihi, choć jestem 11 lat starsza od Ciebie haha ! Dwa fakty o mnie? Hmnn oj cieżko ciężko opisać się w dwóch opisach, ale postawiłabym na to, że jestem bardzo Energetyczna i Kreatywna na Maksa :) Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam czytać fakty o innych osobach, jesteś bardzo podobna do mnie z tego opisu :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Awesome! I love these posts!
    I really like your blog!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  18. oryginalne imię:D jak na Ciebie mówią w domu?;p

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie kilka faktów mamy wspólnych :) Dobrze że zrobiłaś taki tag, może cię lepiej i bliżej poznać :) a co do dwóch faktów o mnie: 1. Jestem kociarą 2. Jestem otaku :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Właściwie to weszłam tu przypadkiem ale jesteś tak interesującą osobą że nie mogłabym nie zostać na dłużej... Ja kocham sztukę w każdym tego słowa znaczeniu, nie lubię dzieci ale kocham zwierzęta,uwielbiam śpiewać i wiem że umiem to robić, interesuję się piercingiem i psychologią. Na koniec powiem że jestem pesymistką i miałam bloga ale niestety nie nadaję się do tego.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również uwielbiam hiszpański i uczę się go w wolnych chwilach (niestety nie mam go w szkole) :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać że jesteś zakręcona! Ja też lubię hiszpański. Zawód animator pasuje do Ciebie w pełni ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim marzeniem również jest zobaczenie Turcji i Hiszpanii. Bardzo fajne fakty i świetnie się je czyta. Super!

    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/2017/01/foto-4u.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post, przynajmniej można Cię lepiej poznać! Też uwielbiam świeczki:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo interesujące te fakty! Również mam świra na punkcie świeczek i uwielbiam zmieniać kolor włosów :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  26. "Lubię kupować kosmetyki.. za to nie znoszę kupować ciuchów. Wydaje mi się, że nigdy nic nie ma." Skąd ja to znam ... :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię takie posty, gdzie można się czegoś wiecej dowiedziec o autorkach bloga ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia bardzo przykuły moją uwagę, ciekawe odp :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super post! Dużo się o Tobie dowiedziałam.
    Pozdrawiam i obserwuję.
    kosmetyczny-kuferek-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. śpiewać ja także lubię, a nie umiem.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. a na dodatek bardzo ładną dziewczyną jesteś!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie napisane :D ładne zdjęcia ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie dowiedzieć się czegoś więcej, ale nie sądziłam że jesteś 97, myślałam że młodsza :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię takie posty, można czegoś więcej dowiedzieć się o autorach blogów :)
    Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny Blog <33
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspólną obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawy post, wiele sie o Tobie dowiedzieliśmy. Powodzenia w blogosferze!

    The atypical way of dressing up for the Carnival

    OdpowiedzUsuń
  37. wydajesz się być bardzo interesującą osobą :) jestem tutaj po raz pierwszy ale Twój blog mnie zaciekawił :) będę tutaj zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Też bym chciała zobaczyć Turcję ale muszę jeszcze trochę poczekać. Nauka tego języka jest trudna? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Też bardzo chciałabym zwiedzić Hiszpanię. Uwielbiam odwiedzać ciepłe kraje.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Hello,
    enter our giveaway and win Aussie dry shampoo! :)
    GIVEAWAY - Aussie!

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo ciekawy post i śliczne zdjęcia
    http://princessgaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajny blog.
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. ales Ty mloda :D ale fajnie ze sie podzielilas ze swoimi zyciem :D to bardzo mile :) pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajnie dowiedzieć się czegoś więcej o tobie.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  45. Na pewno więcej się o tobie dowiedzieliśmy, super post :)
    photos-by-mef.blogspot.com zaobserwujesz? Na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz na prawdę bardzo interesującą osobowość :)
    Haha, również jestem miłośniczką świeczek ;)
    I także lubię śpiewać, ale sama nie wiem, czy umiem :D
    Obserwuję :)
    Zapraszam również do mnie : My blog(Click)♥
    Zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawe fakty ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. To przykre, że straciłaś swojego poprzedniego bloga :/
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny post, współczuje z powodu poprzedniego bloga :/ ♥
    Less&Tini

    OdpowiedzUsuń
  50. Widzę, że w pewnych kwestiach jesteśmy podobne :D ja też często zmieniałam kolor włosów, mam bzika na punkcie świeczek i bardziej wolę seriale od filmów, chociaż dobrą komedią nie pogardzę :D a kupowanie dla mnie ciuchów to istna masakra :D

    aa, i też jestem ze śląska :D Pozdrawiam Cię! :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne imię :) Lubię również eksperymentować z kolorem włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Super post.Rita piękne imię <3 Fajnie coś się dowiedzieć o Tobie.
    Zapraszam Cię do mnie na konkurs.Miło jeśli weźmiesz udział!

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak widzę mamy dużo wspólnego! Szczególnie jeśli mowa o herbatkach ziołowych i wierze w Boga! Super, że są jeszcze takie osoby jak Ty i potrafią się publicznie do tego przyznać - może to bardzo kogoś zainspirować do zrobienia czegoś ze swoim życiem :) Dopiero wpadłam, ale zostaję na dłużej, bo jak widzę idziesz trochę na przekór światu - i tak ma być ! :D
    Pozdrawiam
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Oj tak, kupowanie ciuchów potrafi być zmorą :D Sama mam tak, że czasem od razu chce wydać 500zł, a czasem chodzę po sklepie pół dnia i nic mi się w oczy nie rzuci.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Super to wszystko opisałaś ;) Znalazłam sporo rzeczy, w których jesteśmy podobne takie jak świeczki czy seriale :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  56. o mnie przeczytasz więcej na moim blogu, bo tak ciężko streścić krótką notkę na swój temat, w każdym razie wydajesz się bardzo sympatyczną osóbką :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny zbiór faktów! :)
    Ja też preferuję seriale! I to oczekiwanie na kolejne sezony, pełne napięcie... :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Widzę, że mamy ze sobą mnóstwo wspólnego. Też uwielbiam pracę z dziećmi i chciałabym zrobić kursy animatorskie :) Bardzo dużo faktów o sobie zebrałaś, a zdjęcia są rozkoszne! :3

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  59. Jestem maniaczką fitnessu i zdrowego odżywiania. Uwielbiam podróże :)

    Świetne włosy :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń