piątek, 30 grudnia 2016

Yılbaşı


Podsumowując rok 2016
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Przyszedł czas w którym jedni narzekają na nowy rok, w końcu przybywa tylko lat. A drudzy rozpamiętują co ważnego wydarzyło się w ubiegłym roku, na co można mieć jakikolwiek wpływ, nad czym wypadało by popracować. Dokładnie pamiętam swoje podsumowanie zeszłego roku na starym blogu. Niestety w treści tamtego postu nie było nic pozytywnego. Rok 2015 był dla mnie ciężki. Dziecinnie pokładałam wiarę w ten jeszcze obecny lub już przeszły rok. Miałam rację. Ma nadzieja okazała się słuszna. Ten rok okazał się dla mnie owocny. Wiele wspaniałych chwil, których nigdy nie zapomnę. Sporo pomysłów zrealizowanych. Ukończenie liceum. Wkroczenie w dorosłość z przytupem. Ukończenie stażu w Miejskim Ośrodku Kultury w moim mieście. Poznanie wielu ciekawych osób. Zrealizowanie wiele ciekawych projektów. Czasem bywały również chwile przykrości. Jak w życiu każdego z nas lecz zdecydowanie pamiętam same dobre.
Zagościł spokój, nadzieja oraz wiara w moim sercu. Dziękuję 2016!
Jeśli komuś nie udało się przeżyć tego roku w szczęśliwych chwilach to mam pewną radę zapisaną powyżej. Wiara w lepsze jutro. Nie ma co się użalać, że się nic nie zmieni. Z wiarą i nadzieją pojawiają się chwile ciepła, dobroci, szczęścia.
Moi Drodzy! W tym Nowym Roku życzę Wam:
- wiary oraz nadziei na lepsze jutro,
- zdrowia bez którego nie da się funkcjonować,
- spełnienia najskrytszych marzeń,
- dążenia wytrwale do celów,
- szczęścia, szczęścia i jeszcze raz szczęścia. 








58 komentarzy:

  1. Cieszę się, że rok 2016 był dla Ciebie owocny, życzę aby 2017 był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podsumowanie :) Powodzenia na 2017 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo się cieszę tym nowym rokiem to jak nowa karta która czeka aby ją zapełnić <3 Super zdjęcia
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne podsumowanie! Nawzajem! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam podsumowania! Fajnie widać jak się zmieniamy. Tobie również życzę samych wspaniałości i owocnej pracy na blogu w przyszłym roku!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/2016/12/keep-going.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe Podsumowanie :) Piękne zdjęcia :) U mnie też podsumowanie <3
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy mix zdjęć :)

    Szczęśliwego Nowego Roku:)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tobie również szczęsliwego roku 2017 !:)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby nadchodzący był lepszy od minionego!

    OdpowiedzUsuń
  10. przepięknie to wszystko ujęłaś! dawno nie czytałam tak ślicznych życzeń noworocznych :) oj mam nadzieję, że rok 2017 to będzie coś ;)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! buziaczki nowy post! http://justemsi.blogspot.com/2016/12/cold-sea-enjoy-silence.html

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja ci zycze kochana samych sukcesow w 2017 ale rowniez i zdrowka bo ono jest najwazniejsze! <3
    Masz mega przeslicznego bloga kochana jejku a "tlo" to juz w ogole cudowne! <3 Obserwuje! <3
    I mam mega nadzieje ze rok 2017 przyniesie ci jeszcze wiele nawet jeszcze wiecej szczesliwych chwil! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo szczęścia i miłości w nadchodzącym roku <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby ten przyszły rok był lepszy od poprzedniego! Wszystkiego dobrego także :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że ten rok był dla Ciebie dobry. Życzę Ci żeby 2017 był jeszcze lepszy :) Wszystkiego dobrego!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. I na koniec jaki ekstra mix zdjęć :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/happy-new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna podsuma działo się widać:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takich osiągnięć i samych pozytywnych wspomnień, życzę Ci również w Nowym Roku :) Fotki na końcu się bardzo przyjemnie oglądało, widać, że 2016 nie był nudny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również życzę Ci, aby rok 2017 był lepszy od roku 2016, spełnienia marzeń, zdrowia, a także wielu osiągnięć - tych blogowych i nie! :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie wręcz na odwrót, 2015 mogę uznać za najlepszy rok w moim życiu, za to 2016 jakoś tak się skiepścił... jednak według mnie to nie rok decyduje o tym, jak będzie wyglądało nasze życie, tylko my sami ;)
    Pozdrawiam i życzę szczęsliwego nowego roku! :3
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
  20. Po fotorelacji mogę wnioskować, że rok był owocny, życzę nowych sukcesów w nowym roku

    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczęśliwego Nowego Roku! Oby był lepszy albo jeszcze lepszy niż poprzedni! Żeby wszystkie marzenia się spełniły i w większości dni gościł na twarzy uśmiech, a nie smutek :) Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oby przyszły rok był lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cieszę się, że rok 2016 był dla ciebie dobry. Życzę dobrego, Nowego Roku, żeby był lepszy od mijającego :) Obserwuję,żeby być na bieżąco z postami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie,że 2016 był dla ciebie szczęśliwy, ale mam nadzieję,że 2017r będzie jeszcze lepszy,czego życzę ci z całego serduszka<3 Pozdrawiam kochana.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, dużo zdrowia oraz optymizmu; rewelacyjnych wpisów, trafnych komentarzy, licznych czytelników oraz sukcesu w życiu prywatnym i spełnienia tych marzeń, o których nawet nie chcemy mówić, żeby nie zapeszać!

    OdpowiedzUsuń
  26. zycze Ci wszsytkiego dobrego w nowym roku i dobrze ze poprzendi nie byl taki starszny :) bardzo ladny kolaz zdjec uwielbiam! pozdrawiam i zapraszam na recenzje ksiazki dla dzieciach o dzieciach i o tym jak trzeba uwazac :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczęśliwego Nowego Roku kochana :)!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki :). Również życzę szczęśliwego Nowego Roku ! Pozdrawiam! /Klaudia

    Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu :) ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne podsumowanie :)
    Cieszę się, że 2016 był dla Ciebie dobrym rokiem. Oby ten był jeszcze lepszy :)
    Piękny mix zdjęć :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuje za życzenia. Szczesliwego nowego roku! przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne migawki kochana! Również Życzę ci aby ten rok bym lepszy od poprzedniego i samych radosnych chwil! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. dobrze, że miałaś taki owocny rok! :) oby kolejny był jeszcze lepszy :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia :). Wszytskiego dobrego w Nowym Roku :)
    http://allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego dobrego w nowym roku! Oby 2017r był jeszcze bardziej owocny :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Super podsumowanie, śliczne zdjęcia.
    W nowy roku życzę Ci wszystkiego najlepszego, dalszych sukcesów <3!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie, że ten rok okazał się być lepszy.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne podsumowanie. Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie, że zaliczyłaś w podsumowaniu rok do udanych :P
    Czytałam je w ostatnim czasie dosyć sporo i różnie to bywa :/
    Do siego roku !
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Życzę Ci także szczęśliwego Nowego Roku- pomyślności i samych sukcesów <3 iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Moja droga :) dziekuje i zycze Ci duzo szczęścia oraz zdrowia w tym roku :* oby wszystko o czym marzysz sie spełniło!

    OdpowiedzUsuń
  41. This is really nice post! You have an amazing blog!

    I've followed you. Please, follow me back :)
    http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Cieszę się że i u Ciebie rok 2016 był bardzo udany :) Życzę nam aby następny taki był :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam nadzieję, że ten rok będzie dla Ciebie równie udany jak poprzedni :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam nadzieję, że rok 2017 będzie dla Ciebie jeszcze bardziej owocny i pełen sukcesów kochana! Zaaaakochałam się w tle twojego bloga <3
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  45. Szczęśliwego Nowego Roku! :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja nie mam postanowień noworocznych ale mam pare rzeczy , które chce poprawić :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  47. Oby 2017 był dobrym również rokiem :)
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Skoro 2015 był złym rokiem, 2016 owocnym, to niech 2017 będzie tym doskonałym! Tego Ci życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam Twoje posty i bloga! Szczęśliwego nowego roku :)
    Mój blog-klikk

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystkiego dobrego! Pozdrawiam, mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkiego co najpiękniejsze w tym Nowym Roku! Dużo sukcesów w blogowaniu :) buziaki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystkiego najlepszego w nowym roku :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Samych sukcesów i pogodnych dni w nowym roku! <3
    Zapraszam do mnie (blog o tematyce aktywnego i zdrowego stylu życia)Liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad: http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Snow-Falling-Effect Snow-Falling-Effect