sobota, 17 grudnia 2016

Blogmas#4

Gdy w kręgu świątecznym
wirują dziś, nasze nadzieje
na nowe dni.
  ※ ※ ※ ※ ※ ※ ※ ※ ※ ※ ※ ※ ※ ※ ※ ※
Za kilka dni cała Polska będzie kolorowa. Wszędzie będą świeciły się światełka, w oknach zobaczymy różne postacie od aniołków po bałwany. Zdecydowanie czuję świąteczny powiew na sobie. Nareszcie pojawił się ten dzień w którym przyszedł czas na strojenie mieszkania. Strasznie dużo radości sprawiają mi obmyślenia gdzie co dać, jak ubrać choinkę, gdzie powiesić skarpety świąteczne itd. To wszystko wprowadza mnie w taki bajkowy nastrój. Dzięki temu nie rozmyślam ile naczyń przyjdzie mi zmywać, ile rzeczy będę pomagała gotować :) ♥
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
MÓJ POKÓJ
 





  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
PRZEDPOKÓJ/SALON/BALKON
 








59 komentarzy:

  1. Ale świątecznie u Ciebie! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow bardzo poważnie podchodzisz do temu świąt! :)
    Ja osobiście nie dekoruje całego pokoju, ponieważ zawsze na święta wyjeżdżam i nawet nie mam po co, ale nie powiem u Ciebie dekoracja robi wrażenie.

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. I od razu przyjemniej w domu :D U nas nigdy aż tylu ozdób nie ma, bo na półeczka stoi już aż nadto przeróżnych pierdółek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie drobiazgi, które zmieniają wnętrze :) Uwielbiam świąteczny klimat, dlatego warto zadbać o detale w domu, czy w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post dear!

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega świątecznie!! Ja choinkę dopiero będę stroić. Więc ten nastrój dopiero się pojawi :)
    http://owszystkimslowkilka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świątecznie. :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ozdobiłaś pokój, najbardziej podoba mi się to białe drzewko, cudne jest ♥

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny świąteczny klimat :) Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz dużo ozdób. Muszę chyba sobie dokupić. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. KOCHAM te świąteczne inspiracje!! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne dekoracje :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak pięknie! Ja raczej nie mam aż tak wielu ozdób, nie mam gdzie ich stawiać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie ozdobiłaś pokój! TO akurat jeszcze jest przede mną. Mamy takie same łóżka, ale ja jakoś nie potrafię dać na nie lampek. Boję się, że w nocy o nie zahaczę i jeszcze coś sobie zrobię...


    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej jak cudnie <3
    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze, ja to się zastanawiam czy do mieszkania nie kupić malutkiej choinki, uroczo by wtedy było!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, ja to się zastanawiam czy do mieszkania nie kupić malutkiej choinki, uroczo by wtedy było!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie przepiękne dekoracje!
    Aż miło :))))

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne dekoracje :) Ja również mam bzika na punkcie świątecznych gadżetów! Mam ich całą masę a i tak co roku dokupuję nowe ozdoby :)
    Obserwuję!
    https://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój dom wygląda cudownie, szczególnie podobają mi się te lampeczki przy łóżku!♡
    Obserwuję.

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. O rany ale piękni ozdobiłaś mieszkanie kochana! :) Mi też sprawia to ogromną frajdę <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne ozdoby, z niecierpliwością czekam na święta.

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Łał,naprawdę dużo dekoracji , nie to co u mnie :D Nie mogę się doczekać świąt :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ŚWIETNY BLOG, MEGA POST! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie i bogato masz udekorowane mieszkanie :) Ja już wprowadziłam odrobinę klimatu do swojego pokoju, do ramek wrzuciłam świąteczne obrazki i zmieniłam też poszewki na te w śnieżynki i reniferki :) Jeszcze przede mną strojenie choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładne dekoracje :) ja osobiście lubię tę krzątaninę w kuchni :D u nas zawsze jest bardzo wesoło :D
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja Ci powiem, że te dekorowanie domu, to u mnie jakoś nie wychodzi. Małą choinkę w pokoju tylko pakuję udekorowaną do reklamówki, a rok później wyciągam ją i tylko wymieniam baterię do lampek. Chociaż w tym roku nawet do tego nie mogę się zmusić. Jakoś nie czuję tych świąt, co jest bardzo przykre. Jednak patrząc na te cudowne zdjęcia, mam ochotę porozwieszać lampki w całym domu!

    Sandra, horyzont-y.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie jestem fanką świątecznych dekoracji, może to defekt pracy w galerii handlowej - wszędzie tego pełno :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Święta to magiczny czas <3 Ja swoją choinkę już do końca dzisiaj ubrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne dekoracje, coraz bardziej przybliżają magię świąt ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. I love your blog!
    Would you like to follow each other? I follow you, hope to see you soon on my blog <3
    majalivinglife

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale masz wspaniały, świąteczny nastrój! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeszcze tylko snieg i bedzie idealnie
    http://pinkelepphant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. O kurcze ale klimatycznie :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/christmas-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładnie to wygląda, od razu tworzy się ten klimat ;)

    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja jednak wolę minimalistyczne dekoracje :D najbardziej mi się podobają światełka na łóżku!

    OdpowiedzUsuń
  37. Normalnie jestem za prostotą i brakiem przesadnych ozdób, ale w święta tak nie potrafię. Wiem, że wszystko do czego się dotknę wygląda kiczowato i strasznie, ale ma to swój świąteczny klimat, więc dlaczego miałabym takie dekoracje zdejmować?

    Może wpadniesz powdychać troszkę klimatu świąt? :) Christmas Tag

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale w twoim pokoju panuje świąteczna atmosfera.
    Bardzo podoba mi się twój pokój.
    Zapraszam https://shindyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. No popatrz, jak ładnie urządzone! ;)

    I nie potrzeba robić zbiorku przeklejonych zdjęć prosto z tumbrl! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie urządzony pokój :)

    Zapraszam!
    luxjulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz pięknie świątecznie przystrojony dom!
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. W tym roku jakoś nie czuję magii świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  43. jeju jaka śliczne choinka kocham takie poukładane nie zbyt tęczowo ustrojone drzewka
    obserwuję i zapraszam do zaobserwowania mnie

    OdpowiedzUsuń
  44. Ślicznie wszystko przystrojone, klimacik jest. :)
    Jak tak zaczęłaś mówić o tych oknach, to aż mi się przypomniało, jak za brzdąca stałam w babcinym salonie przed oknem i wypatrywałam ozdób świątecznych w oknach pobliskich bloków, bezcenne. ♥

    Pozdrawiam!
    Annes

    OdpowiedzUsuń
  45. Trochę ozdób i od razu robi się klimatycznie i przytulnie ;) super ;)
    PS. Mam te samo łóżko ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Moje dekorowanie pokoju zaczyna się i kończy na lampkach-śnieżynkach. Nie czuję potrzeby ozdabiania pokoju na parę dni, wystarczy mi choinka i ozdoby w kuchni i salonie ;)
    Śliczna jest ta biała choineczka/drzewko :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam pytanko...
    Skad masz te spadajace z gory bloga sniezynki?
    No i super post i zdjecia ja pokoj dekoruje co roku taka tradycja
    http://pinkelepphant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Prześliczne ozdoby świąteczne :)
    Od razu robi się ładnie, przytulnie i ciepło w domku oraz serduszku:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak masz tam pięknie! Uwielbiam dekoracje, a te świąteczne, to już szczególnie!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak świątecznie! :) Cudownie. Ja też już ozdabiam pokoje.
    Wesołych Świąt :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń