poniedziałek, 5 grudnia 2016

Blogmas #2

Przyszła pora abyście się troszeczkę więcej o mnie dowiedzieli. Świąteczny Tag przybliży Wam moją osobę, zdradzi co nie co o mnie 🎄
                                 🎄Kiedy zaczynasz przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia?
Sprzątanie domu za kilka dni z pewnością zostanie rozpoczęte. Dodatkowo muszę wspomóc siostrę w ciąży. Więc będę robić dwa domy. Gotowanie na święta jak u większości osób rozpocznie się kilka dni przed Wigilią. Prezenty mam już gotowe więc tym nie muszę sobie zaprzątać głowy.
                   🎄Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
Nie należę do osób, które uwielbiają w święta oglądać Kevina. Oglądałam go raz w życiu i zdecydowanie tyle mi wystarczy. Podczas świąt skupiamy się z rodziną na sobie, przeważnie telewizor nie jest załączony. Wyjątkiem są kolędy, które śpiewamy wraz z wielkimi gwiazdami.
                                 🎄Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Zdecydowanie. Gdy byłam dzieckiem zamarzyłam sobie od gwiazdora wózek dla lalek. Oczywiście rodzice spełnili moją zachciankę. Niestety w dzień Wigilii wujek przypadkowo przewrócił się na wózek. Odpadło mu koło. W rezultacie wujek z tatą aż do kolacji Wigilijnej starali się to naprawić. Koło czasem wypadało, fakt ale to był zdecydowanie mój ulubiony prezent jaki dostałam.
                                        🎄Co najbardziej lubisz w świętach Bożego Narodzenia?
Ciężkie pytanie. Kocham dosłownie wszystko. Wielkie sprzątanie, gotowanie, strojenie domu, czas z rodziną, śpiewanie kolęd, radość z narodzin Jezusa. Wszystko w świętach odgrywa dla mnie ważną rolę. To sprawia, że tak nie mogę się doczekać 24 grudnia. Choć po pracy człowiek wykończony.
            🎄Czy masz jakieś tradycje rodzinne?
Z racji tego, że mieszkam na Śląsku choć nie jestem typową Ślązaczką ponieważ moi rodzice to gorole mamy wiele potraw typowo śląskich. Oprócz tego świąteczne karaoke jest obowiązkowe, dokładnie tak jak pasterka o 24.
                                 🎄Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
Moje ukochane dwie piosenki są tej samej autorki. Nie ma to jak Celine Dion. Feliz Navidad oraz So this is Christmas
                         🎄Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
W zeszłym roku była czerwono-złota więc może w tym będzie podobna. Ewentualnie myślę nad kolorową.
                               🎄Jaki jest Twój ulubiony zapach świąteczny?
Moja pierwsza myśl to pomarańcze, cynamon, pierniki ♥ 
🎄Ulubiony zimowy kolor?
W zimę króluje u mnie czerwień oraz bordo.
            🎄Jakie jest Twój ulubiony napój?
Zdecydowanie wszystko co ciepłe. Jednak najczęściej piję cappucino. Na święta wychodzą różne limitowane pyszności. O smaku piernika czy trufli z rumem.
                                                 🎄Jak wygląda Twój pokój podczas okresu świątecznego?
Na pewno pokażę Wam wszystko jak przystroję. Zawsze moje łóżko jest przyozdobione lampkami. Na oknach pojawia się sztuczny śnieg oraz naklejki. Wkradają się świecące kule i bałwany.

67 komentarzy:

  1. Ale sie świątecznie zrobiło:) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie, święta już tusz, tusz ♥

      Usuń
    2. tak tuż, tuż *
      coś kawa jeszcze mało działa :D

      Usuń
  2. Ja uwielbiam oglądać Kevina. To taka świąteczna tradycja :D
    Pytałaś o wspólną obserwację. Ja już, teraz Twoja kolej.
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, że już mam kupione prezenty! :) Ja jestem w tyle :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam zapach pomarańczy, mandarynek, cynamonu i pierników <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie lubię oglądać Kevina... No ileż można :D A w Świętach najbardziej lubię czas spędzany z rodziną, czy to przy sprzątaniu, czy gotowaniu, no i oczywiście w wieczór wigilijny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobnie jak Ty, podczas Świąt również najważniejszy jest dla mnie czas spędzony z rodziną :) to wspólne przygotowania, sprzątanie, krzątanina w kuchni- to jest prawdziwa magia Świąt :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Celine Dione <3 U mnie niestety nie ma świątecznego karaoke, ale uwielbiam śpiewać kolędy. Bardzo fajny post !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach pomarańczy, cynamonu i pierniczków - uwielbiam <3
    Już nie mogę doczekać się świąt :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie też pasterka musi byc :) kiedyś nie znosiłam świąt, teraz je kocham

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne świąteczne zdjęcia!! Wesołe, bardzo urocze.
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajniutkie zdjęcia :D czekamy na Święta :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świąteczne karaoke? To musi być super :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także kocham klimat Świąt! Super fotki <3

    dlaczego wszystkie osoby które znam mają już kupione prezenty? tylko ja jestem jakaś opóźniona xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie świetne zdjęcia! :) iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam zimę i święta ale tylko na zdjeciach :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Odkąd spadł śnieg, czuję jakby święta miały nadjeść lada dzień, a to bądź co bądź ciągle trochę czasu. Na szczęście przygotowania ruszają lada dzień, a moje święta zapowiadają się naprawdę wyjątkowo. Pozdrawiam ;)

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. I więcej czytam takich postów świątecznych, tym bardziej zaczynam czuć ten klimat! Zdjęcia są cudowne :)

    Może wpadniesz na chwilkę? :) 11.11.2016

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥
      na pewno wpadnę :)

      Usuń
  19. Ja musze jeszczę kupić prezenty. A na pasterze chodzę na 22 ;)
    Ładne zdjęcia!
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja musze jeszczę kupić prezenty. A na pasterze chodzę na 22 ;)
    Ładne zdjęcia!
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam Niecoinna http://niecoinna01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zawsze mam kolorową choinkę, każda barwa znajdzie swoje miejsce na drzewku haha :D

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawy post!

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny świąteczny tag;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi ciągle czegoś brakuje, aby poczuć tę świąteczną atmosferę. Być może to przez brak śniegu...

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Co roku wychodzą różne komedie świąteczne i zawsze staram się chociaż jedną nowość zobaczyć ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że znów grudzień nie chce być biały... melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Och Kochana oja , jakże miło było mi poczytać ! Jeste bardzo uczuciową, wspaniałą i rodzinną osobą i na prawdę bardzo cenie to w Tobie. JUż rzadko spotyka się takie wartości u drugiego człowieka. Ja Kocham Święta aczkolwiek nie juz tak bardzo bo część rodziny mam w Polsce niestety za którą okropnie tęsknie. Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  29. rodziców masz górali?:D ale zarąbiście:D pokaż jakieś foty okolic;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Gorole to osoby, które nie urodziły się na Górnym Śląsku, nie są hanysami.

    OdpowiedzUsuń
  31. Twój post wprowadził mnie w taką świąteczną aurę, świetne odpowiedzi :0
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  32. Już czuć święta :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialne odpowiedzi. Ja uwielbiam święta i szczególnie tych nie mogę się doczekać <3

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny pomysł na blogmas, mało czytam blogmasów wole vlogmasy, ale twój mi się spodobał ;)

    http://kuraibanii.blogspot.co

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjny tag - chyba sama taki zrobię :)
    Obserwuję - asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Cynamon z jabłkiem, typowo świąteczny zapach! Już kupiłam takie woski, żeby móc wprowadzić dom w klimat świąt! Świetnie, że w tym wyjątkowym czasie stawiacie na cieszenie się sobą i nie rozpraszacie się telewizją. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaopatrzyłam się w świeczki o zapachu czekolady i pierników *.*

      Usuń
  37. też uwielbiam zapach pomarańczy i cynamonu

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  38. Super post :). Świetne odpowiedzi jak i zdjęcia. Pozdrawiam! /Klaudia
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny post :d

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Super tag! Kiedy zaczynasz przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia? - u mnie sprzątanie odbywa się na kilka dni przed świętami, gotowanie dzień wcześniej lub w ten sam dzień, prezenty mam gotowe praktycznie już teraz a choinkę ubieramy w wigilię :) Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne? -w krzywym zwierciadle: witaj święty mikołaju <3 i Kevin :3 Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne? -Tak, mój kuzyn kiedyś przebrał się za Mikołaja. Dał mi prezent i te sprawy po czym jak przebrał się i wrócił do stołu powiedziałam: "Gdzie byłeś? Żałuj że cię nie było był tu Mikołaj". Co najbardziej lubisz w świętach Bożego Narodzenia? - ech.. kolację. Czy masz jakieś tradycje rodzinne? -najmłodszy rozdaje prezenty spod choinki. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne? - Last Christmas Cascady i Wham, All I wont for Christmas, Snow is falling :) Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku? - jak co roku żywa.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Z prezentami jeszcze nie jestem gotowa, więc Ci zazdroszczę ;) Moje dwie ulubione piosenki świąteczne to Misteltoe and Wine i Soul Cake od Stinga :) A swój pokój na pewno jakoś przyozdobię, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja mam choinkę z białymi bombkami. Prezentuje sie swietnie. Fajny tag.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam taką chyba 2 lata temu :) ♥ i fakt świetnie wygląda ♥

      Usuń
  43. O tak, Kevin w Święta to tradycja tak jak karp na stole. Fajny tag, chociaż mnie zauroczyły zdjęcia, które tu wplotłaś pomiędzy pytania. Są cudowne, a stylowy Świąteczny 'szal' jest genialnym pomysłem, który chętnie wykorzystam gdzieś w u siebie na sesjach :) <3
    Dziękuję za obserwację, również obserwuję :)
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ♥ zrobiło mi się milutko na serduchu ♥

      Usuń
  44. Moja choinka będzie kolorowa jak co roku :) Uwielbiam ten przedświąteczny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja muszę zacząć przystrajać swój pokój ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne zdjęcia! Ja również nie umiałabym wybrać co najbardziej lubię w święta ♥
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  47. Też nie przepadam za Kevinem. Rozumiem świąteczny ale gdy ogląda się go 10 raz to się już nim za przeproszeniem żyga ;p

    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  48. Dużo można się o tobie dowiedzieć.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak tu świątecznie, cudny post, fajnie, że zdradziłaś coś o sobie.<3

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Super vlog,szczególnie na temat śląskiej godki!
    Sama jestem ze Śląska i miło jest poczytać coś takiego!
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych!
    http://emigrantkatestuje.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  51. Dogadamy się, bo też nie przepadam za Kevinem, troszeczkę mi się już przejadł.
    Czekam na post o pokoju, bo mnie także interesuje jego wystrój!

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam
    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń