niedziela, 20 listopada 2016

Pandora radzi : Trądzik.

Trądzik to zmora większości młodego społeczeństwa. Kłopotliwe zmiany zachodzące na twarzy, które ciężko zlikwidować. Jeśli już się uda usunąć nieprzyjaciela w dużym stopniu może zostać nam po nim czerwona plama, blizna. Każda młoda osoba zadaje sobie jedno pytanie.
                                                              Co ja mam z tym zrobić?
 Pierwsza myśl, która się z pewnością  pojawi to dermatolog. Lekarz popatrzy na stan twarzy, jak duży jest stan zapalny, chwyci swój długopis i przepisze maść. Nie sprawdzając z jakich przyczyn może występować trądzik, z pewnością młodzieńcy. W większości przypadkach właśnie tak wygląda leczenie dermatologiczne trądziku. Zmienianie maści ewentualnie wprowadzenie antybiotyku. Zdarza się również tak, że trądzik może być wywołany chorobami wewnętrznymi organizmu.
Dermatolodzy często o tym zapominają. Walka z trądzikiem to długotrwały proces. Nie tylko maści, powinno się od środka oczyszczać organizm. Stan zapalny skóry trzeba zwalczać z zewnątrz ale taki i wewnątrz. Jeśli jednak to nic nie pomaga to może faktycznie chorujemy na coś przez co stan twarzy jest zły?
Dermatologicznie leczyłam się 5 lat. Ciągłe zmienianie maści, wprowadzenie antybiotyków. Czy to dawało mi jakieś rezultaty? nie. W końcu przez przypadek przy badaniu morfologicznym okazało się, że mam chorą tarczycę. Większość mej niedoskonałości skupiała się na brodzie. Na mapce odpowiada to problemom ginekologiczno/hormonalnym. Gdy udałam się z niedoczynnością tarczycy do endokrynologa dowiedziałam się, że faktycznie trądzik może być spowodowany chorobą.
Rozpoczęłam leczenie tarczycy i przyglądałam się mojej twarzy. Trądzik malał po jakimś czasie kompletnie zniknął ale niestety blizny po trądzikowe zostały.
Walka z trądzikiem.
Trądzik = brak witaminy A. Właśnie dlatego dobrze jest używać na noc maści ochronnej z witaminą A. Dobrze nawilża cerę i posiada potrzebną nam witaminę. Penaten zmniejsza zaczerwienienia warto stosować go na blizny.
Tabletki? jeśli na prawdę nic Wam nie pomaga idźcie do lekarza. Herbatka z Bratka jest także rewelacyjna. Oczyszcza naszą skórę z wewnątrz. Najlepiej pić ją 2 x dziennie. Po jakimś czasie może spowodować ogromny wysyp niedoskonałości. Nie martwcie się.
To będzie oznaczało właśnie oczyszczanie się cery. Po jakimś czasie to minie. Pamiętajcie, że są produkty nie wskazane do spożywania przy trądziku np: czekolada, ostre dania itp.
Dla Wszystkich zaciekawionych tematem  KLIK / ENDOKRYNOLOG /

36 komentarzy:

  1. Obserwuję :)
    Myślę ,że takie posty są bardzo wartościowe ponieważ niektórzy mogą mieć z tym duży problem
    ;)
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio niestety mam spore problemy z trądzikiem, więc post jak najbardziej przydatny. Ja lubię maści z witaminą A :)

    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ♥ jeśli ktoś ma suchą twarz to maść na noc i buźka będzie nawilżona.

      Usuń
  3. Świetny post dla tych, którzy mają problemy z trądzikiem
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Może spróbuje tej herbatki ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już obserwuje :) teraz Ty

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od dermatologa dostałam wiele maści, ale często ze stresu po prostu dotykam się po twarzy a nawet denerwujące strupki zdrapuję. Nie mogę się powstrzymać, ale wiem, że później zostaną mi blizny :<
    Pozdrawiam, Nataliusz

    OdpowiedzUsuń
  7. hah wedlug tego mam cos nie tak z polowa narzadow xD hahaha :D pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłaś mnie ta herbatką :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne porady :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten opis twarzy mnie bardzo zainteresował :D
    Myślę, że to może być jak najbardziej prawda ;)
    Lekarza to najczęściej rutyniarze :/
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Lekarze wrzucają wszystkich do jednego wora a każdy człowiek to inny przypadek.

      Usuń
  11. Ja na szczęście z twarzą szczególnych problemów nie mam. Owszem jest czasem okres, że się pojawi kilka na raz i tyle ;) Mam problem z tyłem nóg, pod tym względem. Pani dermatolog poradziła mi krem Pilarix, póki co się spisuje ale muszę go regularnie używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja piję bratka, ale z kolei z innego powodu, aby złagodzić przedokresowy ból piersi. Kiedyś za lat "szkolnych" miałam problemy z trądzikiem, chyba jak każdy w takim wieku. Teraz wszystko ustało. Tak po prostu. Kombinowałam z dermatologiem, naturalnymi sposobami, ale to nie działało. Poddałam się. A pewnego czasu problem sam znikł :O Może z wiekiem ustaje :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbaty ziołowe mają tyle zastosowań ♥

      Usuń
  13. Muszę koniecznie wypróbować herbatki z bratka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całe szczęście, że nie mam problemów z trądzikiem :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam problemu z trądzikiem. Bardzo szkoda mi osób które zostały nim dotknięte ,ponieważ cera i sama w sobie twarz jest bardzo ważna tym bardziej dla dziewczyn. :c iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety potem wiele osób popada brak akceptacji itp. :(

      Usuń
  16. Witamina A jest dobra na zimna i spękana skore. Bardzo ciekawy post.
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Na szczęście nigdy nie miałam prolemu z trądzikiem:)
    buziaki Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Leczyłaś się 5 lat i nic? Ojej. Naprawdę brak witaminy A? Jezu dziękuje Ci <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Love your post!! Great content
    http://starlingdays.blogspot.com/2016/11/uk-brand-proud-to-be-ukrainian.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    OdpowiedzUsuń
  20. Też kiedyś czytałam, że maść z witaminą A jest super na trądzik, pobiegłam do apteki, a po paru dniach wyglądałam jeszcze gorzej niż wcześniej, myślałam, że tak musi być skora się oczyszcza, ale niestety to tak nie działało. :(

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dziwne :O Maść z witaminą A to mega nawilżenie dla cery, dostarcza brak witaminy.

      Usuń
  21. Z trądzikiem zmagam się od końca podstawówki, w gimnazjum przybrał na sile. Od stycznie tego roku chodzę do dermatologa i widzę poprawę. Oprócz czekolady warto też odstawić mleko ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju zazdroszczę Ci, że masz owocnego dermatologa.

      Usuń
  22. Mam spory problem z trądzikiem. Bardzo przydatny post :)


    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam że herbata z bratka pomaga, ale zawsze zażywałam ją w formie tabletki.
    Muszę spróbować takiej zwykłej:)
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam duży problem z trądzikiem kiedy chodziłam jeszcze do gimnazjum, czyli jakieś 5 lat temu. W tedy faktycznie był bardzo widoczny na mojej buzi, ale nie leczyłam się dermatologicznie. Z czasem trądzik po prostu mi się zmniejszał, aż do dziś kiedy od czasu do czasu sporadycznie coś mi wyskoczy ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie to ciekawe! Rozwiązałaś bardzo dużo moich problemów! Dziękuje! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow i ten obrazek z twarzą, super! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. No ja mlodzieńczego trądzika nie mam bo mam 28 lat , ale często jakieś pryszczule mi wychodzą, a wszytko od kąd brałam leki antygrzbiczne jak złamałam niefortunnie paznokcia :( Mam teraz straszny problem z cerą :( Obserwujemy?Odwdzięczam się za każdą obserwację :) Daj znać u mnie :* http://szymkowerobotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. To u mnie coś z żołądkiem szwankuje z tego wynika :) chyba muszę się przejść na jakieś badania :)

    OdpowiedzUsuń

Snow-Falling-Effect Snow-Falling-Effect