środa, 16 listopada 2016

Odmienić siebie #1


Na co masz ochotę?
We współczesnym świecie ludzie często się hamują. Tego nie zrobię  bo w końcu tak nie wypada.. co sobie pomyślą inni?... z pewnością nie raz słyszeliście takie słowa z ust swoich znajomych a może sami często tak myślicie. Człowiek sam nie może się zniewalać! na pewno nie raz te zdanie zobaczycie na moim blogu ponieważ jestem mu wierna. Należy zawsze robić to na co ma się ochotę. Wtedy z pewnością pojawi się satysfakcja i zadowolenie z samej siebie. Nie warto przejmować się opinią innych przecież najważniejsze jest to co my uważamy za słuszne.
Lepiej zaliczać się do niektórych niż do wszystkich.
Bądź posłuszny sobie! 
Człowiek jest istotą czującą a przede wszystkim myślącą. W labiryncie współczesnego świata po prostu może się zagubić. Jest podatny na sztuczki, które obecnie dominują. Każdego dnia jesteśmy manipulowani. W internecie, mediach, prasie, wśród znajomych. Najprościejszym przykładem jest moda na sport i wszystko co się z nim wiąże. Oczywiście, że ruch jest dobry dla zdrowia ale katowanie się dietami jest chore. Ludzie zapominają o zdrowym rozsądku o tym czego oni chcą i potrzebują. Kolejnym przykładem mogą być popularne gorsety. Znane od wieków katują teraźniejsze kobiety. Chcą mieć idealne wcięcie a tym samym niszczą swoje wnętrzności. Bądź posłuszny sobie! Bądź asertywny. Każde wchodzące trendy trzeba brać z przymiarką. Wszyscy mówią o szczęściu a jak można być spełnionym czyniąc coś wbrew sobie. Ile ludzi tyle przekonań, wierzeń. Rób to na co Ty masz ochotę. Słuchaj innych a zarazem dokładnie przekalkuluj ich rady. Dobrze wiemy czego chcemy, potrzebujemy. Nie istniejemy bo to aby być zniewolonymi przez samych siebie.


58 komentarzy:

  1. trzeba żyć w zgodzie z samym sobą :) i nie przejmować się zbytnio opiniami innych ludzi. Ludzie zawsze będą gadać :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądre słowa ;) W dzisiejszych czasach często ślepo podążamy za trendami i masami. Robią wszyscy to zacznę i ja. Jakże błędne jest to myślenie. Trzeba być sobą! Bo tylko to czyni nas wyjątkowymi. Kiedyś bardzo się ograniczałam, myśl o tym, że ktoś może sobie o mnie pomyśleć coś złego była wręcz paraliżująca. Efekt? Byłam chorobliwie nieśmiała i rzadko kiedy w ogóle się odzywałam, o nawiązywaniu nowych kontaktów nawet nie wspominając. Teraz staram się to naprawiać, przestałam przejmować się opiniami innych. Czuję się dużo bardziej wyzwolona ;) Coś cudownego. Oczywiście nie było to łatwe, potrzeba naprawdę wiele wysiłku aby się przełamać a później kontynuować postawę asertywną. Nadal często zmagam się ze swoją dawną słabością. Teraz jednak wiem, że pokonywanie jej otwiera dla mnie drzwi, więc motywacja jest większa ;)
    Polecam bycie sobą i myślenie za siebie oraz nieprzywiązywanie aż tak ogromnej wagi do tego co mówią i myślą inni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam za Ciebie kciuki ♥
      Dawno temu byłam pesymistką. Walczyłam z tym jak tylko mogłam. Stałam się optymistką, która zawsze widzi jakieś dobre rozwiązanie.
      Wiadomo, że praca nad sobą nie jest łatwa. Dokładnie tak jak praca nad swoją sylwetką. Również nic nie dzieje się chop siup. Tak samo jest z naszą osobowością i światopoglądem. Motywacja to podstawa ♥

      Usuń
  3. Nie ma co przejmować się opinią innych, niestety każdemu nie dogodzimy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto być asertywnym, zwłaszcza w dzisiejszym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba słuchać siebie, nie innych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci, że już nie raz przekonałam się, że warto jest słuchać swojego sumienia. Zresztą nawet kilka dni temu miałam taką sytuację w której posłuchałam sama siebie i jak się okazało-słusznie.
    Bardzo mądrze piszesz.
    Obserwuję :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z tobą! Ludzie zazwyczaj podążają za tłumem by się nie odróżniać! ♥ Trzeba myśleć własnym sumieniem, a nie o tym co ktoś pomyśli!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Twoją wypowiedzią. Często tak jest, że nie robimy tego co chcemy ponieważ za bardzo przejmujemy się opinią innych. Powinniśmy byś sobą i robić to co uważamy za słuszne.
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem niestety ciężko nie przejmować się opinią innych. W tych czasach ludzie potrafią być tak zawistni, że ciężko mieć wszystko gdzieś:(
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mądre słowa , zgadzam się z tobą ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie powiedziane! :) Trzeba być sobą, bez względu na to co mówią inni. Jacy nie będziemy zawsze znajdą sobie rzecz która się im w nas nie spodoba.
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mądrze mówisz :) super sie czyta :) Zapraszam na mój blog :0 http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten post! Szczerze mówiąc jeszcze kilka miesięcy temu siedziałam w pułapce, bałam się tego co inni pomyślą. Bałam się, że źle mnie zrozumieją, żyłam w wielkich ograniczeniach. Słuchałam się innych bo bałam się, że ich stracę, nie chciałam zostać sama. Ale... to oni powinni mnie akceptować, a nie kazać mi jaka mam być! Przez to wszystko zagubiłam się w tym świecie, nie wiedziałam kim jestem i czego chcę od życia. STOP! Tak być nie może, chce być wolna i szczęśliwa. Przestałam przejmować się innymi, robię to co chcę i dawno temu nie byłam taka zadowolona jak teraz! Zaobserwowałam Cię ponieważ wydaje mi się, że możemy mieć podobne poglądy na niektóre sprawy :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealnie to ujęłaś. Właśnie często zapominamy w tym wszystkim, że aby być sobą trzeba robić rzeczy w zgodzie z sobą, a zazwyczaj kierujemy się zdaniem innych, a nie swoim. Życie jest za krótkie, by spełniać czyjeś marzenia o perfekcyjnym tobie :). Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobre stwierdzenie, muszę sobie gdzieś to zapisać i zapamiętać. Nie możemy siebie zniewalać. Jeżeli stale będziemy tylko patrzeć na innych i dbać o innych, nie o siebie, potem możemy tzw. obudzić się z ręką w nocniku, mając 50 lat z myślami, że przeżyliśmy życie ciągle usługując innym, nigdy nie dbając o siebie.

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing photos! PS: Would you like to follow each other? Let me know and I will follow you back. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem Ci, że mądrze to napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja często sobie czegoś odmawiam. Nie zawsze ze względu na to co sobie pomyślą inni jednak zdarza się. A jeżeli chodzi o trendy to ja nie zamierzam się katować dietą czy rzeczami w których źle się czuję. Noszę to co chcę, a nie to co jest modne.
    http://przypadkowerzeczy.blogspot.com/2016/11/swiateczny-konkurs-na-blogu.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mądre słowa. Trzeba być posłusznym sobie
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. trzeba iść zgodnie z sobą i będzie wtedy super:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba najgorsze jest stwierdzenie - a co pomyślą inni? A prawda jest taka, że każdy sobie coś pomyśli i nie każdemu się wszystko będzie podobać. Ważne, żeby robić w życiu coś z własnymi przekonaniami, a nie cudzymi ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. trzeba być sobą i robić swoje! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. You look so beautiful *
    Great blog! I'm following you, follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale przepiękne włosy masz! :O :)

    obserwuję i zapraszam do siebie :)
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Mądrze napisane, uważam, że hamowanie się jest bezsensu, pozostawia nam pewien życiowy niedosyt. Staram się żyć pełnią życia no i pracować nad asertywnością, chociaż czasami ciężko mi to idzie.

    http://bukiet-stokrotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Trzeba robić to co się chce, pod warunkiem, że nie krzywdzi się innych. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie ujęte słowa, przeszłam w życiu bardzo ważną zmianę i teraz wiem ,że jestem innym człowiekiem :) Obserwuję i mam nadzieję ,że również zaobserwujesz mojego bloga: iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. trzeba robić swoje i nie patrzec na innych. wszystkim sie nie dogodzi.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mądre!:)
    Na szczęście w porę się opamiętałam i przestałam się martwić tym co ktoś będzie mówił. Ma się tylko jedno życie więc po co je marnować na przejmowanie się opinią innych!:)
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Najważniejsze jest działanie w zgodzie z własnymi zasadami :) Mądry post. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. każdy powinien być sobą i spełniać swoje marzenia ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mądre słowa. Nie powinniśmy sami dla siebie stawać się kajdankami. Róbmy to co sprawia nam radość i przestańmy w końcu martwić się o to, co pomyślą o nas inni.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny post! Super napisane :) A zdjęcia magiczne :D Pytałaś o wzajemną obserwacje, my już, liczymy na Ciebie ;* Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ostatnie zdanie fenomenalne i prawdziwe :)

    Dzięki za komentarz! Zapraszam częściej ♥
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Powiem Ci tylko tyle, że dziękuję Ci za ten post! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. super post!

    zapraszam do mnie: maaalox.blogspot.com <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj tak, warto czasem słuchać tylko siebie. Z drugiej strony, bywają dni, że warto poradzić się innych co zrobić. Wszystlo z rozsądkiem, oby tylko nie podążać ślepo za innymi, bo po prostu nie warto. Życie jest za krótkie, żeby robić takie rzeczy. Najważniejsze to być sobą.

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj tak, warto czasem słuchać tylko siebie. Z drugiej strony, bywają dni, że warto poradzić się innych co zrobić. Wszystlo z rozsądkiem, oby tylko nie podążać ślepo za innymi, bo po prostu nie warto. Życie jest za krótkie, żeby robić takie rzeczy. Najważniejsze to być sobą.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo mądrze napisane! Nie warto się hamować !

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny post, aż miło się takie czyta :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo mądre słowa:)
    Dużo ludzi po prostu lubi teraz być tacy jak inni. Boi się jakiś zmian. Boi się wyróżniać z tłumu. Moim zdaniem to najważniejsze jest być sobą :)

    Pozdrawiam oraz zapraszam na konkurs i proszę bardzo o kliknięcia, gdyż dostałam ofertę pierwszej współpracy:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/2016/11/zafulcom-review-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Super się zapowiada! Powodzenia!

    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Snow-Falling-Effect Snow-Falling-Effect