sobota, 12 listopada 2016

Nic nie może przecież wiecznie trwać...


W życiu każdego z nas pojawiają się chwile, które zdecydowanie rzucają nas na kolana. Człowiek ubolewa, załamuje się wynikłą sytuacją. Życiorys każdego z nas? zmiany. Warto pamiętać sześć słów, które mogą przynieść każdemu ukojenie. Nic nie może przecież wieczne trwać.. banalne?
Nie załamuj się! Koniec = Początek. Jakiś etap się kończy? rozpoczyna się kolejny, bardzo możliwe, że o wiele lepszy. Niczym równanie przyrodnicze. Po burzy zawsze wyłania się słońce.
Pandora
Witam wszystkich bardzo cieplutko na moim blogu. Możecie mnie kojarzyć z bloga blogujzbertą.
Niestety nie mam dostępu do starego bloga, ktoś włamał się na moją pocztę. Właśnie dlatego założyłam nowego bloga. Czy coś się zmieni? nieee :) Dokładnie tak samo jak na starym blogu będą pojawiały się wpisy motywujące, będą poradniki i moje przemyślenia. Może od czasu do czasu dorzucę coś modnego.
Gorąco zachęcam do obserwowania! ♥

43 komentarze:

  1. to co powodzenia życzę na starcie blogowania i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie, trzymam kciuki ! :*
    obserwuję liczę na rew.

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczęłaś bardzo optymistycznym akcentem ;) Oby tak dalej, chętnie będę zaglądała na bloga ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokladnie, czasem koniec czegos oznacza poczatek czegos nowego.
    Swietnie ujelas! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia :)
    Wytrwałości w prowadzeniu nowego bloga :)
    Będzie ciekawie :)

    Obserwuje :3
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie obserwuje kochana i czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny początek :) Jestem bardzo ciekawa kolejnych postów :)
    Obserwuję!
    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wpis.
    Co do twojego pytania to ja już obserwuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w blogowaniu :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w blogowaniu i duuuużo inspiracji :)
    jasne że obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. great photos :)


    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Przykro, że ktoś Ci zrobił taki psikus. Powodzenia kochana!
    BLOG | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też jest przykro z powodu tamtego bloga. Mam nadzieję ze z tym tak się nie stanie.
    Co do postu to bardzo mi się podoba. Zmiany czasem są w życiu potrzebne.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem tu po raz pierwszy i mam nadzieję, że zostanę. Życzą Tobie wszystkiego dobrego "na nowej drodze życia" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi przykro z powodu poprzedniego bloga. Powodzenia na tym!
    Masz rację, jeśli coś się kończy to tylko dlatego, że zaczyna się coś nowego, przeważnie lepszego!
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia Kochana w blogowaniu:) Obserwuje Cie również:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Witamy w blogosferze :) Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem nie warto się załamywać, bo gdy będziemy martwić się każdym problemem to nie starczy nam życia. Każdy ma gorsze dni, boleści i problemy ale każdy też zaznaje szczęścia, radości i miłości, więc trzeba patrzyć na porażki trochę z przymrożeniem oka ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to. Często spotykam osoby, które się same zniewalają. Martwią się wszystkim i niczym a życie jest tylko jedno.

      Usuń
  19. Ale ktoś Ci świństwo zrobił z tym włamem :O

    OdpowiedzUsuń
  20. I love it! Thanks for sharing.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia kochana w blogowaniu. :))
    Ja już obserwuję, a Ty?
    ;**

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia w blogowaniu , trzymam kciuki ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę powodzenia i wytrwałości! Oby ta zmiana wyszła Ci na dobre ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  24. powodzonka! i oczywiście.. wytrwałości - bo to bardzo ważne :P
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przykro mi że ktoś się włamał Tobie na pocztę :(
    Na poprzednim blogu pewnie miałaś już pokaźną liczbę postów :(
    Powodzenia ;)
    Pytałaś o wspólną obserwację więc obserwuję i liczę na rewanż :D
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ mam nadzieję, że na nowym blogu będzie mi tak dobrze jak na starym :)

      Usuń
  26. Mi zawsze jest trudno się pozbierać po tym jak coś mnie załamie, zakończy się i zacznie się nowy etap. Zmiany cały czas zachodzą w naszych życiach. Jednak jak wiele osób ja za tymi mniej koniecznymi nie przepadam. Bardzo głupia historia z tą pocztą. Życzę powodzenia na nowym blogu!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie rozumiem jak można coś takiego zrobić drugiej osobie, po co się włamywac komuś na poczte?
    Ja bardzo lubię zmiany, wiadomo że zawsze coś się skończy :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik

    Mój kanał, który właśnie rozkręcam, więc zapraszam!<3

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę, że to dobrze, że wszystko kiedyś się kończy. Inaczej byłoby nudno! Obserwuję i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Może tak miało być? Może teraz będzie lepiej? Szukajmy pozytywów w naszym życiu a z pewnością będzie się milej żyło :))
    http://food-cooking-and-diet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny Blog <3


    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Wspólna obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. W starych postach na blogu jest zapisana część naszej historii ,szkoda że ludzie robią takie rzeczy :/ Trzymam kciuki i życzę powodzenia na nowej karcie Twojej histori budowanej na nowo :D

    zdobywacszczyty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Szkoda ale teraz nowy start ♥

      Usuń
  32. Może być ciekawie
    Powodzenia
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. i to jest wzorcowa postawa- nigdy sie nie poddawac, brawo!

    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/ odwdzięczam się za obserwację

    OdpowiedzUsuń
  34. Smutne, że ktoś ci się włamał ;/ W takim razie, życzę powodzenia tutaj ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Pomysł na bloga świetny i współczuję że ktoś tak zniszczyl całą Twoją robotę włamując się na pocztę:( Największa strata po tylu wpisach stracić bloga:(
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń