środa, 23 listopada 2016

Komponując siebie #1

Wariatka
Z pewnością każdy z Was zna to żałosne uczucie kiedyś ktoś ma na Wasz temat złe zdanie. Zaczynacie rozmyślać dlaczego?
Nie raz, nie dwa zdarzyło mi się być skategoryzowaną. Wrzuconą do woreczka z napisem wariatka. Wszyscy dookoła zaczęli się dziwnie zachowywać. Poczułam się zepchnięta na boczny tor, omijana, niechciana. Dni mijał a ja zastanawiałam się dlaczego. Odpowiedź jest jedna. Ponieważ byłam inna, zawsze się wyróżniałam. Podczas gdy wszyscy dookoła udawali aniołki, robili wszystko by zyskać sympatie otoczenia ja postanowiłam być sobą, bez maski, nie przybierając żadnej postaci. Jestem osobą pozytywnie zakręconą, tak w pewnym sensie jestem wariatką. Gdy wszyscy w szkole wiedli na przerwach nudne licealne życie spędzone na obmawianiu innych ja czerpałam z życia jak najwięcej. Nieustanny ubaw, milion łez śmiechu, dziwaczne pomysły.

Pewnego deszczowego dnia jednej z dziewczyn zaciął się zamek od drzwi do szatni na wf. Zdesperowana nie wiedziała co zrobić. Zauważyła otwarte drzwi od szatni obok. O tak otwarte okno pomyślała, może dziewczyny zapomniały zamknąć okno w szatni. Niestety. Wyszła przez okno, poślizgnęła się i ubrudziła z błota jasne spodnie. Jej wysiłek poszedł na marne. Okazało się, że okno jest zamknięte. Zaczęła się śmiać. Jak myślicie kto to był? oczywiście ja.
Mam na prawdę wiele niesamowitych historii związanych z liceum. Podczas gdy moje otoczenie udawało normalnych, ja z moimi przyjaciółmi nabiłam sobie na konto wiele wspaniałych wspomnień. Jestem dumna z siebie, że nie chciałam pójść za sławą. Wybrałam cięższą drogę bo z licznymi przezwiskami, obelgami.. ale za to jak ubarwioną kreatywnością.
 Moi Drodzy!
Wszyscy doskonale wiemy w jakim świecie żyjemy. Są wśród nas ludzie bezlitośni, którzy będą robić wszystko byście poczuli się bezużytecznymi osobnikami. Od których nie raz usłyszycie pogardę. Nie pozwólcie się im zgnębić, zniewolić.
Bądźcie sobą mimo przeszkód jakie napotkacie bo gdy zagubicie siebie w dzisiejszym świecie to zagubicie sens życia.
Każdy z nas jest inny dlatego świat jest tak piękny, barwny. Odstajesz od innych? nie przejmuj się. Uwierz mi, że Ty jako jednostka możesz więcej niż nie jedna grupa. Sama nie raz nasłuchałam się od osób nic o mnie nie wiedzących jaka to ja jestem dziecinna, słaba, nie poradzę sobie w życiu. Dzisiaj jako osoba dorosła, aktywna czuję się dumna, że nie dałam się zwariować innym. Udało mi się osiągnąć więcej od osób, które tak pięknie mi docinały na każdym kroku. Pamiętaj!
Zazwyczaj osoby, które Cię oceniają tak na prawdę Cię nie znają. Rób swoje. Patrz na siebie. Skupiaj się na swoich celach i bądź sobą. To taki prosty przepis na szczęśliwe życie.
Pamiętam, jak krzywo patrzyłeś na mnie,
Nie sądziłeś, że się w tym miejscu znajdę.
Jeśli macie do mnie jakieś pytania zadawajcie je pod tym postem. Z chęcią zrobię Q&A.♥

63 komentarze:

  1. Świetny post, dający do myślenia. Sama jestem "wariatką", jest wiele ludzi, którzy mnie z tego względu nie lubią. :D
    Pytanie do Q&A - co Cię najbardziej motywuje do pisania?
    Pozdrawiam, http://pallaisse.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwariowane osoby są super, gratuluję ciekawego życia w Liceum :D dzięki za poklikanie, polecę Twój blog w następnym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale zdjęcia i wyglądasz rewelacyjnie, a włosy masz niezmieskie Kochana :) bardzo podoba mi się to co napisałaś : 'Jestem dumna z siebie, że nie chciałam pójść za sławą. Wybrałam cięższą drogę bo z licznymi przezwiskami, obelgami.. ale za to jak ubarwioną kreatywnością.' Buziaczki :* I obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi Dear!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your blog!. would you like to follow each other? follow me and follow you myself. See you soon
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. takie wariatki jak Ty są bardzo pozytywne!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o mnie, to na pewne rzeczy sobie nie pozwolę ze strony innych. Jeśli ktoś chce mnie ocenić, nie ważne czy pozytywnie lub negatywnie - ma do tego prawo. Nie przejmuję się tym.
    Bardzo fajny blog, zdjęcia też :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Wydajesz się bardzo pozytywną osobą ;) Podoba mi się styl twojego pisania , a zdjecia to petarda ♥ Zapraszam http://bebeautysuue.blogspot.com/ . Dopiero sie rokrecam, obserwuje i licze na rewanz :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze to, że dajesz/dałaś sobie z tym radę, a nie stałaś się zamknięta w sobie - przynajmniej nie wydajesz się, a po tym jak piszesz i po zdjęciach wychodzi, że jestem pozytywną osobą :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś też odważna i pewna siebie, a takie osoby potrafią iść pod wiatr, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. O mnie akurat złe zdanie ma bardzo wiele osób. Pomimo tego, ze mnie nie znają stwierdzają jaka jestem. Jednak jeszcze nigdy nie zostałam uznana za wariatkę. Przynajmniej tak mi się zdaje.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny płaszczyk :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo pozytywna sesja, daje kopa pełnego radości :D

    przy okazji zapraszam do siebie na konkurs ^_^

    OdpowiedzUsuń
  14. ja to zawsze byłam czarną owcą, nikt mnie nie lubił ;p, a raczej mało kogo ja lubiłam i miałam na prawdę mało znajomych. Wariatką jestem do dziś:D
    może masz ochotę na wymianę obserwacji? Jeśli tak, daj znać u mnie, a ja uczciwie się zrewanżuję :* pozdrawiam! kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Q&A - co Cię uszczęśliwia?

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać po sposobie pisania i zdjęciach, że jestes beztroską osobą :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzeba uważać na bezlitosnych i bezwzglednych ludzi. Jednak istnieją też dobe duszki :)
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę zrozumieć dlaczego kiedy ktoś jest inny, a dokładniej jest soba i nikogo nie udaje od razu jest odtracany od innych? Super jest to, że masz tyle wspaniałych wspomnień, myślę, że dobrze wybrałaś ;) Obserwuję :D
    Pozdrawiam ♥ /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  19. jakoś nigdy nie przejmowałam się innymi co widząc teraz wyszło mi na dobre :) a post super tak jak zdjęcia

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice outfits!
    Follow you. Follow me back?

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ja jestem od razu wrzucana do woreczka "głupia". Bardzo często mi się to zdarza co jest bardzo przykre. Nie uważam, żebym wyglądała na głupią a tym bardziej taka była.
    obserwuję i zapraszam do mnie
    https://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale świetny post! Fajnie, że można dowiedzieć się o Tobie nowych rzeczy!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Najważniejsze to być sobą i nie oglądać się na innych. Nigdy nie rozumiem osób, które robią coś, żeby wzbudzić podziw czy sympatię innych. Ja może nigdy nie byłam szalona, ale zawsze asertywna. Nigdy nie patrzę na to, czy ktoś mnie lubi czy nie. Jestem szczera, czasami mam niewyparzony język, a mimo to mam wokół siebie osoby, które mnie lubią. I może nie jest tych osób wiele, ale chociaż wiem, że lubią osobę, którą naprawdę jestem, a nie jakąś wymyśloną wersję siebie samej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś mega pozytywną osobą! Chyba zacznę tu zaglądać :)
    moja-czarna-sukienka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super sesja! Pierwsze zdjęcie najbardziej mi się spodobało :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  27. O mnie tez tak często myslą...Takie życie, ale ja się nie przejmuje :D Ładne zdjęcia ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. możemy sobie przybić piątki! :) ja również jestem nieco szalona. I wcale się tego nie wstydzę :) aczkolwiek, moje szaleństwo spotykało się raczej z bardzo pozytywnym odbiorem i ludzie chętnie przebywali ze mną bo zawsze coś się działo :D
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. I zaszufladkuja i ocenia nas jeszcze wiele razy, ale lepiej miec to gdzies i robic swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo optymistyczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie napisane i w 100% się z tym co tutaj napisałaś zgadzam. Najważniejsze to być sobą, pomimo różnych obelg na nasz temat. Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Twoje buty bardzo mi się podobają :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja już się przyzwyczaiłam, że ludzie wrzucają mnie do worka z napisem "dziwoląg" i powiem, że mam gdzieś zdanie innych na mój temat, jeśli komuś się podoba jak wyglądam i co robię to fajnie, ale jeśli komuś to przeszkadza to on ma problem nie ja i niech sobie komentuje, jego sprawa, że ma takie nudne życie i zajmuje się tylko szufladkowaniem innych ludzi. Sprawa jest prosta ^^
    Świetne zdjęcia <3

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. mimo wszystko należy być sobą ;* cudowne zdjęcia ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podoba mi się twój blog i post. Chyba zostanę tu na dłużej. Obserwuję. Jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :) www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Doskonale wiem o czym piszesz. Też jestem taką "wariatką", lekko świrniętą osobą, ale powiem szczerze lubię to w sobie ;) Cholernie to lubię, bo inaczej bym chyba umarła z nudów na tym smutnym świecie.
    |M Ó J B L O G|

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja czasem czuję się gorsza przez to, że prowadzę bloga... chociaż PRAWDOPODOBNIE nikt z moich znajomych o tym nie wie, to jeśliby się dowiedzieli wyśmialiby mnie, tak jak inne dziewczyny, które już próbowały swoich sił np. w youtubie. Nie rozumiem tego, bo przecież to co robię w internecie jest moją sprawą...cóż, na pewno się nie poddam.
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Szczerze to ja kompletnie przestałam się tym przejmować, ładne zdjęcia ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  40. też jestem taka pozytywnie zakręcona i w sumie lubię to w sobie ;)
    Obserwuję :*

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*


    OdpowiedzUsuń
  41. Troszkę nie rozumiem.. jak mogłaś wyskoczyć przez okno i ubrudzić spodnie błotem, pisząc później że ów okno było zamknięte?
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamknięte okno było od szatni do której zaciął mi się klucz w drzwiach. W szatni obok było otwarte okno. Przeszłam przez nie z nadzieją, że w szatni obok ( tej naszej ) dziewczyny zostawiły otwarte okno :)

      Usuń
  42. A ja muszę przyznać, że chyba nie mam w sobie aż tyle z wariatki :D
    Jeżeli chodzi o historię, to - nieźle, ja na szczęście nie miałam podobnej :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajny post i zdjęcia :)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Najważniejsze jest to, żeby zawsze być sobą i nie przejmować się opinią innych chociaż czasem o to ciężko:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Super zdjęcia :) hihi
    Obserwuję :) Buziaczki :*:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgodzę się z Tobą i znam tą sytuację :) W czasach szkolnych zawsze odstawałam od reszty, ale nie zmieniłam się ze względu na otoczenie i bardzo się z tego cieszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie warto się przejmować innymi - to prawda. Tylko najłatwiejsze jest to teoretycznie w praktyce bywa już trudniej. Jeśli człowiek ma problem z pewnością siebie ,samooceną to zdanie innych go dobija. Nawet przeciętna pewność siebie może się obniżać pod wpływem częstej krytyki. Dużo zależy od tego jaki dany człowiek jest i jak często jest oceniany (negatywnie). Wyjątkiem oczywiście może być taka konstruktywna krytyka,która może powinna jednak zmusić do myślenia czy warto może jednak coś w sobie zmienić. Tylko tutaj zazwyczaj działa to odwrotnie - człowiek jest zbyt pewny siebie i nie wyciąga wniosków. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo ciekawy wpis. mysle ze lepiej byc wariatem ;) ten koki swietnie wygladaja xD niby stylizacja tu taki klopsik wesoly :D pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  50. Wydajesz się być mega pozytywną osobą! :) I wpisu i z zdjęć emanuje niesamowita energia :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Genialna myśl na końcu! Nie warto się przejmować krytyką! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ktoś, kto poniża innych lub sprawia, że w jego towarzystwie źle się czujemy, sam ma bardzo niską samoocenę i tymi zabiegami chce sobie ją podwyższyć!

    OdpowiedzUsuń