środa, 30 listopada 2016

Blogmas

Kolorowe ozdoby pojawiły się hurtowo w każdym sklepie. W radiu można trafić na świąteczne utwory. W głowie większości osób roją się pomysły na piękne prezenty. Gdy spojrzymy w kalendarz faktycznie uświadamiamy sobie, że.. coraz bliżej święta ♥
Postanowiłam dołączyć do grona blogerek, które robią serię świąteczną na swoich blogach. Nie zdradzę Wam jakiej treści będą posty. Na pewno różnorodne i barwne dokładnie takie jak święta.
Mam nadzieję, że ' limitowana edycja ' na moim blogu przypadnie Wam do gustu.🎄
Magia świąt? nie wierzę w nią, już mi nie towarzyszy w życiu. Coraz częściej można spotkać się właśnie z owym zdaniem. Człowiek pędzi, czas goni, praca wre, po drodze gubi się cenne wartości. Kiedyś wszystko toczyło się innymi prawami. Stanie w kolejce kilkugodzinnej, braki na pułkach sklepowych, braki w portfelach. Mimo wszystko ludzie cieszyli się na święta. Boże Narodzenie to była dla nich okazja do wspólnego radowania, gdy zasiadało się z najbliższymi do stoły zapominało się o świecie za oknem. Cieszyć się z tego czego się ma bo inni tego nie mają. To zawsze powtarza dziadek kiedy wspomina o czasach nam nie znanych. Dziś zapominamy o tym jak było kiedyś. Zamiast cieszyć się świętami my narzekamy. Wszystko drożeje, za dużo osób do kupowania prezentów, zrobić te 12 potraw?zjemy to czy jak zawsze się zmarnuje, o tak zaś się wszyscy zjadą i będę przechwalać. Nie na tym polegają święta. To czas w którym wszyscy powinniśmy zatrzymać się z najbliższymi, przeżyć te 3 dni w jak najcieplejszej atmosferze, powspominać stare dzieje. Z świętami wiąże się Nowy Rok, nie wiadomo co nam przyniesie, w jakim komplecie spotkamy się w następne święta. Dlatego z całego serca radujmy się.
Moje ulubione zdjęcia ze śp. Babcią

48 komentarzy:

  1. Już nie mogę doczekać Świąt i ubierania choinki:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie Święta są bardziej komercyjne niż kiedyś, dawniej nie było tyle sklepów i ludzie nie zaprzątali sobie tym głowy jakie kupić prezenty, gdzie są najlepsze promocje, jak ustroić dom na święta najmodniejszymi rzeczami. Czasy się zmieniły i to bardzo pod wieloma względami, wydaje mi się że dawniej było w ludziach więcej radości i ciepła ;) Bardziej też szanowali rodzinę i spędzali z nią więcej czasu.

    Mądrze napisałać, i ciekawe czarno-białe zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda. Często od znajomych słyszę, że u nich wigilia to zwykły obiad po którym każdy robi to co zawsze to samo tyczy się świąt.. nowe pokolenie i nowe dziwne ' tradycje '

      Usuń
  3. Fajny post :) czekam na kontynuacje. Ja uwielbiam swieta i teraz doceniam je bardziej niz kiedys. Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie będą święta zależy wyłącznie od nas, ale nie ulega wątpliwości, że tradycje z nimi związane bardzo ubarwiają nasze życie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kocham Święta za to, że wtedy można na chwilę usiąść, odpocząć, i pobyć w towarzystwie bliskich. Nie wyobrażam sobie Świąt spędzanych samotnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. masz rację, w tym całym przedświątecznym pędzie zapominamy, co tak na prawdę jest ważne. Przeżywajmy ten czas miło, rodzinnie, ciepło ;) ja nadal wierzę w magię świąt :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na pewno odczuwam całą magię świąt o wiele mniej niż kiedyś :) Mimo wszystko staram się spędzić jak najmilej ten czas z najbliższymi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z każdym rokiem magia świąt chyba coraz bardziej słabnie. To już nie jest to samo co kiedyś, chociaż może wiąże się to z tym, że wszystko się zmienia, a najbardziej to my się zmieniamy.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda ,że ta magia świąt zanika z każdym rokiem. Coraz szybciej Play, Coca- Cola i inne marki reklamują święta ,bo już pod święcie zmarłych kiedy jest jeszcze dwa miesiące do świąt i człowiek zamiast ekscytować się świętami tydzień przed to ekscytuje się nimi dwa miesiące przed i przez to z każą reklamą staje się to dla niego chlebem powszednim :( iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety ale z roku na rok coraz więcej osób zapomina czym są święta i że w tym okresie powinniśmy się radować. Ja czuję tą całą magię i już nie mogę się doczekać świąt :) Chce dobrze spędzić czas z rodzinką.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, a jednak. Nie tylko ja wpadłam na ten pomysł! :D
    powodzenia w blogmasach ♥
    No niestety, z roku na rok ludzie coraz bardziej zapomina jak tak NAPARWDĘ spędzić święta :(
    Czekam na koleny post, obserwuję! :)
    http://causeilovetodream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również życzę powodzenia ♥ 🎄

      Usuń
  12. Wkurza mnie to, że w marketach święta zaczynają się już w listopadzie.. To psuje całą świąteczna aurę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda to jest wkurzające ale da się nie zwracać na to uwagi :) 🎄

      Usuń
  13. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS/ROZDANIE na moim blogu!
    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham święta, Grudzień to taki cudowny miesiąc :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam święta, zawsze się cieszę kiedy się zbliżają, co prawda ta radość jest inna niż jak się było dzieciakiem, ale jednak człowiek się cieszy ;)

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w sumie te święta spędze dość smutno :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zawsze czekam i czekam na te święta, spędzam je z rodziną, a jest nas w domu 7 ludzi :) narzeczonym, odwiedzam tą trochę dalszą rodzinę, uwielbiam naszą pasterkę <3 a z jedzenia to makówki <3

    http://karmelowablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zbyt wczesne dekorowanie sklepów psuje całą magię. Zawsze czekam na te święta, na ubieranie choinki, na ten wspólny rodzinny czas :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Święte słowa :) Ja uwielbiam Święta, mam nadzieję, że te będą udane :D

    OdpowiedzUsuń
  20. So true the holidays are all about spending time with our loved ones and really enjoying and cherishing these moments. Lovely post!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie świąteczny okres to praca dopiero 23 grudnia poczuję że to już;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety ja dopiero święta poczuję 20 grudnia.
    Bardzo cieszy mnie, że spadł śnieg- nadaje to magii.
    Ostatnie zdjęcie skradło moje serce.

    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam święta, czuję je już od listopada, głównie przez częste puszczanie reklam świątecznych ;P Święta są bardzo magiczne, to jak dla mnie taki jedyny najlepszy dzień w roku :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie czuję już magii świąt, aczkolwiek lubię spotykać się i spędzać czas w gronie najbliższej rodziny :) Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Święta to chyba najlepszy czas żeby spędzić go w domu razem ze swoją rodziną, ah <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Najgorsze jest to Kochana, że to co mówisz jest prawdą :( Jejciu pamiętam jak miałam 17 lat czy mniej razem z Mamą już w Listopadzie dekorowaliśmy dom. A teraz kurczę... Nawet z Moim Szymciem jeszcze 3 lata temu byliśmy pełni euforii w ubierniu choinki a wtym roku nawet nie chce mi się jej wyjmować... :( Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię święta, ale nie lubię ubierać choinki :) Jakoś od zawsze miałam z tym problem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Już nie mogę się doczekać świąt ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ze Świętami jest tak,że we wrześniu jeszcze za bardzo o nich nie myślimy. W październiku powoli zaczynamy,w listopadzie juz jak najbardziej,ale przecież jeszcze mamy czas. W grudniu nagle się okazuje ze zostały 2 albo 3 tygodnie. I tu klops ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo mądre słowa, mam cichą nadzieję, że magia świat kiedyś naprawdę powróci :( Pozdrawiam :*

    http://wiktoriamigdar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mądry wpis :) Ja też już czuję, że święta tuż tuż :D Zawsze uwielbiam ten okres przygotowań oraz samych świąt :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. święta powinny być magicznym czasem, ale ludzie czasem o tym zapominają. Ja , beąc teraz 1000 km od domu myslę tylko o tym, by być na święta z bliskimi.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja tam jakoś nie wyczekuję na święta. Kiedyś były fajne, teraz to tylko wolne dni w kalendarzu, nic poza tym niestety. Może jeszcze w przyszłości zmieni mi się do tego podejście, ale póki co święta to dla mnie czas wolny od zajęć, pracy czy gonitwy za wszelkimi rzeczami, za którymi gonię każdego inne dnia.

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja wierzę w magię świąt. Ale bardziej platonicznie. Też mi nie towarzyszy, ponieważ zrobienie idealnych filmowych świąt to wręcz nie realne. A te rzeczywiste są często mniej skromne i huczne. Trzeba jakoś to przeboleć:)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  35. Prawda, nie wiemy co przyniesie nam Nowy Rok i z kim następnym razem będziemy spędzać święta. Swoją drogą trochę za szybko media ogłaszają świąteczną gorączkę, ale no trudno. Ja już czuję ten świąteczny klimacik, powoli myślę nad prezentami, ale nie to jest najważniejsze. Ważne z kim je spędzimy. I jak. Ja nigdy nie miałam tych 12 potraw, bo wiemy że wszystkiego się nie zje. BO KTO TYLE DA RADE ZJEŚĆ... Kiedyś jednak inaczej odczuwałam magię świąt, teraz jej nie ma.
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. Jejku święta i wszystko co z nimi zwiazane są najlepsze!

    olkaszczepanik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam święta, ale jak się było dzieciakiem to miały w sobie więcej magii, niestety. Teraz wszystko staje się takie płytkie.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://my-healthy-lifestylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Dla mnie święta są czasem tak ogromnej radości! Uwielbiam wszystko, co dotyczy świąt jejku :D

    minimalistyczny.blogspot.com (klik)

    OdpowiedzUsuń
  39. Święta to czas, który każdy z nas powinien spędzić w gronie swojej ukochanej rodziny, ja nie wyobrażam sobie ich bez moich bliskich :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Ostatnio napisałam nawet o czymś podobnym post :O
    Ja czuje jeszcze resztki tej ,,magi'', ale dla mnie ona ma miejsce tylko przez ten 1-2 dni. Denerwuje mnie to, że w listopadzie zaczyna się już ten szał świąteczny. Jednak nie będę kłamać, sama go już czuję ;)
    Pozrawiam!
    Mój blog KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  41. teraz święta to tylko wyścig w sklepach po prezenty i jedzenie... A przy stole gadka o pieniądzach i polityce ;P i gdzie ta magia :(

    OdpowiedzUsuń